בארץ

נטלי דדון נחשפת: קיבלה רישיון לנשק מבלי לעמוד בקריטריונים?

נטלי דדון, הדוגמנית ואושיית הרשת, קיבלה לא מזמן רישיון לנשק. אלא שכעת נחשף כי דדון קיבלה רישיון לנשק, למרות שלכאורה לא עמדה בקריטריונים המתאימים לקבלתו. כך הגיבו מלשכת השר בן גביר
מערכת ice |  3
נטלי דדון
נטלי דדון, הדוגמנית ואושיית הרשת, קיבלה לא מזמן רישיון לנשק. אלא שכעת נחשף כי דדון קיבלה רישיון לנשק, למרות שלכאורה לא עמדה בקריטריונים המתאימים לקבלתו.
על פי פרסום ב-"TMI" של ליאורה גולדנברג-שטרן, דדון קיבלה רישיון לנשק על אף שהיא אינה מתגוררת במעבר לקו הירוק או באזור עוטף עזה, אלא מתגוררת כלל בהרצליה פיתוח, וכמו כן גם היא אינה עובדת ביטחון.
 
בתגובה לפניה של ליאורה גולדנברג-שטרן, חשפה דדון כי היא הגישה בקשה ל כמו כל אזרח בישראל אשר זכאי לכך על פי חוק. עוד הוסיפה כי "אני גאה לציין את התנדבותי המלאה למען ההסברה הישראלית. אלו ימים קריטיים לעם ישראל". בתגובה לשאלה האם קיבלה רישיון נשק למרות שלא עמדה בקריטריונים הגיבה הדוגמנית: "זה לו תואם את המציאות".
אז מה היה ללשכת השר בן גביר להגיד בנושא? ובכן, בלשכת השר טוענים כי "השר קובע מדיניות, לא מאשר רישיונות נשק פרטניים למקורבים. גאים בשיא ההיסטורי של כל הזמנים וקוראים לאזרחי ישראל להגיש בקשה לרישיון נשק. נשק מציל חיים. לכו להתחמש".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חקירה
    ינקו 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעביר לחקירת משטרה.
    סגור
  • 2.
    את הנשק
    לקחת לה 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במיידי היא מסוכנת לציבור
    סגור
  • 1.
    ואשתו של בן דביר נושאת נשק לפי התקנון
    אור 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אשמור לי ואשמור לך ככה זה פוליטיקה מלוכלכת
    סגור