תרבות ופנאי

אזהרה חמורה לאירוויזיון 2024: "גורמי טרור יפגעו בישראלים"

המטה לביטחון לאומי (מל"ל) הודיע  כי אזהרת המסע למאלמו שבשבדיה הוחמרה: "יש חשש מבוסס כי גורמי טרור ינצלו את המחאות והאווירה האנטי ישראלית על מנת לממש פגיעה בישראלים שיגיעו לאירוויזיון"
מערכת ice | 
עדן גולן באירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן, shutterstock)
על רקע ההפגנות הגדולות שמתוכננות נגד ישראל באירוויזיון 2024 שייערך בשבוע הבא והאבטחה הכבדה של המשלחת הישראלית בראשותה של הנציגה שלנו עדן גולן, המטה לביטחון לאומי (מל"ל) הודיע היום (חמישי) כי אזהרת המסע למאלמו שבשבדיה הוחמרה.
על פי הודעת המל"ל: "יש חשש מבוסס כי גורמי טרור ינצלו את המחאות והאווירה האנטי ישראלית על מנת לממש פגיעה בישראלים שיגיעו לאירוויזיון. ההפגנות מתרחשות על בסיס שבועי וכוללות לעיתים התלהמות, קריאות לפגוע ביהודים, ישראלים, שריפת דגלי ישראל ועוד".
 
אזהרת המסע החמורה של המל"ל מגיעה על רקע האזהרה ששלחה היום הפקת האירוויזיון למשלחת הישראלית, לפיה במאלמו צפויות לוש הפגנות - כשבאחת מהן מתוכננת, ובאישור המשטרה המקומית, שריפת קוראן. השיא אמור להגיע ב-9 במאי, בערב הופעתה של הישראלית עדן גולן, לשם לפי הערכת המשטרה יגיעו 20 אלף מפגינים ״לתמיכה בעם הפלסטיני״. שב״כ מכיר וערוך מבחינת אבטחה למשלחת הישראלית.
אגב, בהפקה עשו עד כה "חיים קשים" לישראל. אחרי שביקשה מתקליטנים שמשתתפים במסיבות בכפר האירוויזיון לא לנגן שירים בעברית, זאת "מטעמי ביטחון", וכמובן אחרי שפסלה פעם אחר פעם את השיר הישראלי לאירוויזיון בטענה שהוא פוליטי מדי, מעצב האופנה אלון ליבנה, שמעצב את השמלה של עדן גולן לאירוויזיון, חשף כי ההפקה לא אישרה להם מספר תלבושות אותן תכננו ללבוש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה