תרבות ופנאי

יוצר תכניות הנוער המוכרות בתביעת דיבה: לא תקפתי מינית ילדים

יוצר הסדרות המיתולוגי של ניקולודיאון תובע את יוצרי הסדרה "שקט על הסט". לדבריו, לא ידע על ההתנהגות הפדופילית של האנשים שעבדו עמו. למרות זאת הוא מודה "אין ספק שהייתי מנהיג גרוע, אני מתנצל ומתחרט"
מערכת ice | 
טלוויזיה ישנה מסוג CRT (צילום Anete Lusina / Pexels)
חודש וחצי לאחר שידור הסדרה הדוקומנטרית "שקט על הסט", תובע יוצר סדרת הילדים המצליחה "איי-קרלי" את יוצרי הסדרה. לדבריו, הסדרה רומזת כי הטריד או תקף מינית בני נוער שעבדו בסדרות הילדים שאותן יצר. לדבריו, לשנייד לא היה כל ידע על שני תוקפי המין המורשעים שעבדו על הסט. 
בסדרה, כוכב סדרת הילדים "דרייק וג'וש" סיפר כיצד מאמן השחקנים, שהורשע בעבירות מין בילדים, הטריד גם אותו מינית. שניידר פוטר מניקולודיאון בשנת 2018, אך נסיבות פיטוריו נותרו עמומות. בחברה ציינו כי מספר אנשי צוות התלוננו נגדו, אך לא ברור מי אותם אנשי צוות או מה הן טבע התלונות. 
הסדרה "שקט על הסט" התמקדה בהתנהלות הבעייתית של שניידר ושל האנשים שעבדו עמו, שכללו, כאמור, שני עברייני מין שהורשעו לאחר מכן בהתעללות בילדים. שניידר טוען שלא ידע על התנהלותם ואף מציין כי גינה אותם לאחר פרסום ההאשמות. שניידר ועורכי דינו טוענים כי הסדרה מציגה אותו באור שלילי במיוחד בניסיון להשיג רייטינג וצפיות.
 
למרות זאת, שניידר מודה כי במהלך הקריירה שלו ביצע טעויות. בהודעה לתקשורת אמר "אין ספק שלעתים הייתי מנהיג גרוע. אני מתנצל ומתחרט בכנות על ההתנהגות הזאת". מלבד הטרדות מיניות, האשמות כנגד שניידר כוללות החפצה של הכוכבות הצעירות שעבדו בתוכניות הטלוויזיה שייצר. יש הטוענים כי חלק מהטענות נגדו מפורטות גם בספר "אני שמחה שאמא שלי מתה" שכתבה ג'נט מקרדי, אחת מכוכבת הסדרה "איי-קרלי", שם הוא אומנם לא מופיע בשמו, אבל רבים טענו כי הוא האדם אותו מקרדי מכנה בספרה "היוצר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה