תרבות ופנאי

הזמר האהוב נפרד בכאב: "אני כותב ובוכה, בטוח שטוב לך עכשיו"

הזמר וכוכבת הרשת משה כורסיה אשר פרץ לחיינו בתקופה האחרונה, העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו ובו הודיע כי סבתו הלכה לעולמה. ""סבתא שלי, האישה הכי שמחה שהכרתי בחיים. הימים האחרונים לא היו בשבילך. תלמדי אותנו סבתא, איך נשארים ככה שמחים כל הזמן?"
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
המורה לשעבר והזמר ויוצר התוכן בהווה, משה כורסיה, פרץ לחיינו בחודשים האחרונים עם סרטונים מעלי מורל ברשת. הוא אמנם התוודה כי החלום העיקרי שלו היה להיות זמר, אך בצל המלחמה הוא שינה מעט את התוכניות. היום (ראשון), הוא העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו ובו הודיע כי סבתו הלכה לעולמה. "במשך 100 שנים רק רקדת ושמחת וצחקת על כל העולם הזה. אני כותב ובוכה ברכבת בדרך ללוויה שלך".
"ברוך דיין אמת, סבתא שלי נפטרה", פתח את הפוסט כורסיה. "סבתא שלי, האישה הכי שמחה שהכרתי בחיים. הימים האחרונים לא היו בשבילך. תלמדי אותנו סבתא, איך נשארים ככה שמחים כל הזמן? איך לא משנה מה עבר עלייך לא הפסקת לרגע לרקוד ולשיר?". בהמשך כתב הכוכב כי סבתו היא זו שיכולה ללמד אנשים להתגבר על הקשיים שלהם, ו"פשוט להיות שמחים".
 
 
"את האמונה סבתא שלי, את שדיברת כל הזמן עם הקדוש ברוך הוא. תמיד אמרת תודה. תמיד עם החיוך הזה שלך והעיניים הכי יפות וטובות בעולם. עיניים כמו של אבא. אני בטוח שטוב לך עכשיו. מתגעגע וכל כך שמח שבאתי אלייך ביום חמישי. אוהב ומתגעגע", כתב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה