תרבות ופנאי

מייגן מרקל באירוויזיון? זה השיר הביזארי שיתמודד השנה בתחרות

"מה הסוד מאחורי השיער של מייגן מרקל?", שואלת הזמרת הסרבית בשיר שעוסק בדוכסית מסאסקס. האם הוא יזכה באירוויזיון השנה?
מערכת ice | 
מייגן מרקל (צילום ויקיפדיה)
כזה עוד לא ראינו באירוויזיון: הזמרת קונסטרקטה, שנבחרה השבוע לייצג את סרביה באירוויזיון 2022, תעלה לבמה עם שיר בשם  In Corpore Sano ("בגוף בריא"), שעוסק בלא אחרת מאשר הדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל.
השיר של הזמרת הסרבית שואל בין היתר "מה הסוד מאחורי השיער הבריא של מייגן מרקל? מה יכול להיות הסוד?" ולאחר מכן היא גם עונה לעצמה: "אני חושבת שהסוד הוא הזנת השיער בלחות עמוקה. כמו שאומרים, העור והשיער של האדם חושפים הכל בבירור." למרות שהשיר הוא בשפה הסרבית, התרגום שלו רץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות והפך לוויראלי.
 השיר שנבחר לייצג את סרביה באירוויזיון
כזכור, השיער של הדוכסית כבר חווה סערות גדולות יותר, כמובן כמו זו שהתחוללה סביב החתונה שלה, שמייגן רצתה שמי שיהיה אחראי על עיצוב השיער שלה הוא המעצב סרג' נורמן מניו-יורק, אבל המלבישה של המלכה אליזבת', אנג'לה קלי, ניסתה למנוע את זה, מה שגרר ויכוח בין החתן, הנשיך הארי, לבין הצוות המלכותי. "היו חילופי דברים סוערים בין הנסיך הארי למעצבת קלי שהיו רחוקים מאוד מהאיפוק המלכותי המתבקש. להארי לא הייתה שום בעיה לדון בנושא, פשוט נמאס לו. בסופו של דבר הנסיך הארי נאלץ לשוחח עם המלכה בנידון". כך נכתב בביוגרפיה של הארי ומייגן, "למצוא את החופש".
 
במסגרת המאבק המשפטי שהתנהל בין מרקל ל-Mail On Sunday , בנובמבר 2021 נחשף מייל ששלחה מייגן מרקל לעיתונאי שכתב את הביוגרפיה לעיל. בשיחת המייל שנחשפה כתבה מייגן לעיתונאי על עניין הסטייל: "העניין סביב הסטייל מתסכל במיוחד, אתה יודע, מכיוון שזה נשאר המקום היחיד בו יש לי עדיין בחירה חופשית על פי הרצונות והסגנון האישי שלי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה