תרבות ופנאי

למה אולפני וורנר גונזים את סרט הענק שכבר הושלם?

אולפי וורנר בהודעה מפתיעה מחליטים לגנוז את סרט גיבורי העל "באטגירל", למרות שהושקעו בו כבר מעל ל-70 מיליון דולר
מערכת ice | 
באטמן 2022 (צילום יחצ)
אולפני וורנר ממשיכים לאבד פרוייקטים. בצעד דרמטי במיוחד, אולפני האחים וורנר דיווחו הלילה על ביטול מוחלט של הסרט "באטגירל", שנמצא כעת בשלבי הפקה סופיים. הסרט, מסדרת היקום המקרטע של גיבורי העל מחברת הקומיקס DC (באטמן נגד סופרמן, יחידת המתאבדים ועוד), ייגנז לחלוטין ולא ישוחרר לא לקולנוע ולא לשירות הסטרימינג HBO MAX עד להודעה חדשה. זאת למרות שעל פי הדיווחים, הפקת הסרט עלתה לאולפן לפחות 70 מיליון דולרים (כשהמספר האמיתי כנראה קרוב יותר למאה מיליון).
 
עתידו של הסרט, העוקב אחרי גיבורת העל "באטגריל" (ממשפחתו של באטמן), מלכתחילה לא היה ברור והאולפן התלבט אם להפיץ אותו לקולנוע או רק לסטרימינג. הסרט גם לא זכה לאזכור אחד בפאנל הקומיקון של DC בסן דייגו ביולי - מהלך יוצא דופן שהרים גבות בתעשייה. האירוע המתוקשר, אחרי הכל, נועד להגביר את החשיפה לפרויקטים הקרובים בדיוק כמו זה.
אבל הקרנות המבחן של הסרט הוציאו רשמים איומים במיוחד, עד כדי כך שהסרט הוגדר כ"בלתי ניתן לגאולה". אולפני וורנר, שהשנה נרכשו בידי חברת Discovery, החליטו "להשאיר על המדף" את הסרט ולספוג את ההפסדים על מנת לשמור על תדמית המותג DC ועל עתידו.
את הסרט המבוטל ביימו צמד הבימאים עאדיל אל ערבי ובילאל פלאח, שביימיו את "בחורים רעים לתמיד" ומככבת בו השחקנית לזלי גריס, שחקנית מתחילה שמוכרת בעיקר מהסרט שכונה על הגובה. הגימיק הגדול שאמור היה להלהיב את הקהל הוא חזרתו של מייקל קיטון, ששיחק את באטמן בסרטו הראשון מ1989, לתפקיד האביר האפל שמנחה את הגיבורה החדשה. עכשיו, כאמור, כבר לא נזכה לראות את זה ואולי זה לטובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה