תרבות ופנאי

טרנטינו מפרגן: "פא**נג אוהב את הסרט הזה"

הבמאי האייקוני מתלהב מסרטי הקיץ בקולנוע ולא חושש לפרגן: "מחזה קולנועי אמיתי, מהסוג שכמעט חשבתי שאני לא הולך לראות יותר"
מערכת ice | 
הסרט אהבה בשחקים (צילום יוטיוב/ Paramount Pictures)
הבמאי ההוליוודי המוערך קוונטין טרנטינו דיבר אתמול בפודקאסט ReelBlend של CinemaBlend, וסיפר על חוויית הצפייה שלו בלהיט הקולנוע של השנה: "אהבה בשחקים: מאווריק"
"בדרך כלל אני לא כל כך מדבר על סרטים חדשים כי אני נאלץ להגיד רק דברים טובים, אבל במקרה הזה אני פ**ינג אוהב את טופ גאן: מאווריק. חושב שהוא פנטסטי", אמר טרנטינו. "ראיתי את זה בקולנוע. זה היה, כפי שאומר חברנו המשותף ברט איסטון אליס, זה וגם "סיפור הפרברים" של ספילברג סיפקו שניהם מחזה קולנועי אמיתי, מהסוג שכמעט חשבתי שאני לא הולך לראות יותר. זה היה פנטסטי."
 
שאלה אחת שהייתה לו לפני שראה את סרט ההמשך, אמר טרנטינו, הייתה איך יוצרים סרט המשך של טופ גאן שלא מביים טוני סקוט. טרנטינו אמר שהוא דיבר עם הכוכב טום קרוז על כך.

קוונטין טרנטינו (צילום Gage Skidmore)
"אני מניח שאם הוא התכוון לעשות את זה, יש לו שליטה טובה בזה." אמר הבמאי תושב ישראל, "אבל כן שאלתי אותו, אמרתי, 'איך אתה עושה את טופ גאן בלי טוני סקוט?' והוא אומר, 'אני יודע. תראה, אני יודע. אתה צודק. זו הסיבה שאמרתי, "לא". כל השנים האלה אמרתי "לא" בדיוק מהסיבה הזו, אבל מצאנו דרך. המצאנו סיפור טוב".
 
טרנטינו הסביר כי "היה רק ​​הפן המקסים הזה כי אני כל כך אוהב את הקולנוע של טוני סקוט, ואני כל כך אוהב את טוני עד שמאווריק היה קרוב ככל האפשר לספק לנו חוויית סרט של טוני סקוט. "הבמאי [ג'וזף קוסינסקי] עשה עבודה נהדרת. הכבוד והאהבה של טוני היו בכל פריים. זה היה כמעט בכל החלטה. זה היה שם במודע, אבל בדרך המגניבה הזאת זה היה ממש מכבד. ואני חושב שזה היה בכל החלטה שטום [קרוז] קיבל על הסרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה