תרבות ופנאי

ג'וני דפ מוכר את האמנות שלו: זה הסכום המטורף שגרף

אחרי הניצחון במשפט, הכוכב מכר הדפסים בשווי של יותר מ-3.6 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון למכירה. האוסף נקרא "חברים וגיבורים", והוא מורכב מדיוקנאות שצייר דפ של דמויות בולטות שהוא מסווג באחת מהקטגוריות הללו או בשתיהן
מערכת ice | 
ג'וני דפ (צילום יוטיוב/ Sky News Australia)
נותר לראות בדיוק איך תיראה הקריירה של ג'וני דפ לאחר משפט לשון הרע בו ניצח את גרושתו אמבר הרד, אבל נראה שעל פי דיווח לאחרונה ב"סאנדיי טיימס" גם אם לעולם דפ לא יחזור למעמדו ככוכב קולנוע ברשימה, יש לו כבר קריירה מרשימה בעולם האמנות
דפ חשף לאחרונה את אוסף יצירות האמנות הראשון שלו בגלריה בלונדון ולפי הדיווחים מכר הדפסים בשווי של יותר מ-3.6 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון למכירה. האוסף נקרא "חברים וגיבורים", והוא מורכב מדיוקנאות שצייר דפ של דמויות בולטות שהוא מסווג באחת מהקטגוריות הללו או בשתיהן.
 
ארבעה מהדיוקנאות באוסף מתארים את אגדות הרוק קית' ריצ'רדס ובוב דילן ואת כוכבי הקולנוע אל פאצ'ינו ואליזבת טיילור, שנבחרו על ידי דפ בשל השפעתם על חייו ואמנותו. כך תואר האוסף על ידי גלריית Castle Fine Art, שבה נמכר האוסף:
"האוסף של ג'וני דפ Friends & Heroes ראתה אותו מתמקד באנשים שהוא מכיר היטב, וששימשו בו השראה כאדם. כל תמונה היא השתקפות אינטימית של דמותם בעיניו של ג'וני; הצגה של האופן שבו הם גילו את עצמם בפניו. מחברו היקר קית' ריצ'רדס, שהיווה השראה לגינונים של קפטן ג'ק ספארו הידוע לשמצה, ועד בוב דילן, שהשפעתו היצירתית על האמן ניכרת בגילומו החי והאלמותי של ג'וני".
הקולקציה הייתה זמינה ב-780 הדפסים מדווחים, שכולם אזלו בזמן קצר. סוף השבוע המוצלח לא היה הפרויקט היצירתי הראשון של דפ מאז תום משפטו ביוני: הוא גם הוציא אלבום שיתופי עם הגיטריסט ג'ף בק בשם "18". בינתיים, גרושתו של דפ, אמבר הרד, ערערה על פסק הדין בתביעת לשון הרע של דפ נגדה, שהעמידה אותה על פיצויים של יותר מ-10 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה