תרבות ופנאי

אח של נירו לוי מגיב לראשונה: "יחזור לשמח אותנו"

ערן, אחיו של השחקן נירו לוי, שהיה מעורב אתמול בתאונת דרכים קשה בת"א, מגיב לראשונה וכתב היום: "מבקשים לתת לצוות הרפואי לטפל בו בשקט, תודה על התפילות ועל העזרה". השחקן אושפז בטיפול נמרץ ונותח הלילה
מערכת ice |  3
נירו לוי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
ערן, אחיו של השחקן נירו לוי, שהיה מעורב אתמול (שישי) בתאונת דרכים קשה בתל אביב, מגיב לראשונה וכתב היום: ״אתמול אחר הצהריים פגעו באחי שתי מכוניות. הוא היה על אופנוע 20 מטר מביתו ועבר ברמזור ירוק כמו שצריך. אנחנו המשפחה מבקשים לתת לצוות הרפואי לטפל בו בשקט ובמסירות על מנת לייצב את מצבו ונירו יחזור לשמח אותנו".
עוד כתב ערן לוי: ״תודה לכם על התפילות על העזרה, התמיכה והדאגה. אנחנו מאוד מעריכים זאת״.
 
כאמור, אתמול (שישי) היה נירו לוי, מהמוכרים והאהובים בתרבות הישראלית, מעורב בתאונת דרכים קשה בתל אביב, כאשר רכב על האופנוע שלו והתנגש בטנדר שעל פי החשד נכנס לצומת לכאורה באור אדום. השחקן אושפז בטיפול נמרץ ונותח במשך הלילה. נודע כי הנהג המעורב בתאונה תושאל. על ידי חוקרים.
פראמדיקית מד"א רות רז סיפרה: ״רוכב האופנוע שכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ותרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים״. רק בריאות".
לוי פונה לאיכילוב כשהוא במצב קשה ונותח מיד. הוא לאחר מכן הועבר לאשפוז כשהוא במצב קשה אך יציב. הוא ימשיך לעבור טיפולים בבית החולים עד שיירשם שיפור במצבו. חברו אדיר מילר איחל לו: "מתפלל לשלומך חבר", גם אביב גפן אמר: "מתפלל לשלומו של חברי נירו לוי:
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בשם השם יעשה ויתצליח אמן
    מאמי 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפואה שלמה במהרה .ישועת השם כערף עיין. אמן כן יהי רצון ונאמר אמן !!!!
    סגור
  • 1.
    החלמה מהירה ורפואה שלמה
    שולה 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החלמה מהירה ורפואה שלמה
    סגור
  • נירו לוי
    זיוה 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם יקר מצחיק בטירוף אני מאחלת לך החלמה מהירה רוצה לראות אותך שוב על המסך טלויזיה שלי אוהבים אותך מאודאמן שבזכות השבת הזאת תפתח את העיניים יצליחו להציל אותך ואז תזרוק את האופנוע לפח די זה כלי מסוכן מאוד
    סגור