תקשורת ומדיה

נירו לוי עבר תאונת דרכים קשה: פגיעה רב מערכתית

השחקן בן ה-54 התנגש בטנדר בתל אביב כשרכב על האופנוע שלו, סובל מפגיעה קשה בגופו ונותח אמש בהצלחה, מצבו עדיין קשה אך יציב. חבריו מתפללים לשלומו
מערכת ice |  1
נירו לוי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
השחקן נירו לוי, מהמוכרים והאהובים בתרבות הישראלית, היה מעורב אמש (שישי) בתאונת דרכים קשה בתל אביב, כאשר רכב על האופנוע שלו והתנגש בטנדר שעל פי החשד נכנס לצומת לכאורה באור אדום.
על פי הודעת המשטרה: ״בשעה 16:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על רוכב אופנוע (שחקן מוכר) שנפגע מרכב ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב גבר כבן 54 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית".
 
פראמדיקית מד"א רות רז סיפרה: ״רוכב האופנוע שכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ותרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים״. רק בריאות".
לוי פונה לאיכילוב כשהוא במצב קשה ונותח מיד. הוא לאחר מכן הועבר לאשפוז כשהוא במצב קשה אך יציב. הוא ימשיך לעבור טיפולים בבית החולים עד שיירשם שיפור במצבו. חברו אדיר מילר איחל לו: "מתפלל לשלומך חבר", גם אביב גפן אמר: "מתפלל לשלומו של חברי נירו לוי:
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה אמורה להסתיים ב-. לא ב-: (ל"ת)
    מבקר אתרים 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור