תרבות ופנאי

זאת המחווה המרגשת של ישראל בידור למאסטרו

ראוי ומרגש: פרס מפעל חיים יוענק למאסטרו צביקה פיק ז"ל ויימסר למשפחתו בטקס השנתי של נבחרי הבידור 2022
מערכת ice | 
צביקה פיק המנוח (צילום ורדי כהנא)

מותו של מלך הפופ והמאסטרו צביקה פיק לפני שבועות ספורים, טלטל את תעשיית הבידור הישראלית ואת המעריצים. כדי לכבד את זכרו, ישראל בידור בחרה לעשות לו מחווה מיוחדת בטקס נבחרי הבידור השנתי לשנת 2022. במהלך הטקס יבוצעו שלושה שירים של פיק ויוענק למשפחתו פרס מפעל חיים להנצחתו. 
 


בטקס, שיתקיים השנה לזכרו של ראשוני הפרפורמרים בישראל, יבוצעו שלושה מתוך מאות הלהיטים שכתב והלחין צביקה פיק ז"ל. השירים יבוצע על ידי זמר השנה, זמרת השנה והזוכה בשיר השנה. עדיאל מופסיק, מנכ"ל Z PLATFORM אמר: "אנו רואים חשיבות גדולה לניתוב החשיפה הרחבה של הטקס השנתי לזכרו של צביקה פיק ז"ל. זוהי שליחות לחנך דור חדש של צעירים, לשיר ולשמוח עם שיריו של המאסטרו".
 


ישראל בידור, גוף התוכן הגדול ביותר במדיה החברתית, מקיים מדי שנה את טקס "נבחרי ישראל בידור" שמכתיר את הכוכבים שעשו את השנה במוזיקה, בבידור, בספורט, באופנה, בטלוויזיה ובקטגוריות נוספות. הטקס זוכה לחשיפה של מיליוני אנשים במדיות השונות, ומגיעים אליו מיטב הכוכבים. 
 


כזכור, צביקה פיק נפטר לאחרונה אחרי 50 שנות קריירה מצליחה ביותר בפופ הישראלי. לפני כמה שנים הזמר האהוב לקה בשבץ ומאז התדרדר מצבו הבריאותי. בנוסף הפרידה מזוגתו שירה מנור הרעה את מצבו הנפשי. פיק חלם להמשיך ולהופיע למרות הכל אבל כשהבין שאינו מסוגל, המאסטרו ביטל את ההופעות. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה