תרבות ופנאי

ג'סטין ביבר יבטל את ההופעה בישראל? הפרטים המדאיגים נחשפים

כחודש לפני ההופעה של ג'סטין ביבר בישראל, כוכב העל ביטל שתי הופעות שאמורות היו להיערך בארגנטינה, זאת בעקבות מצבו הבריאותי המסובך: "כרגע ההופעות בתל אביב מתנהלות כמתוכנן"
מערכת ice | 
ג'סטין ביבר (צילום פייסבוק/ ג'סטין ביבר)
כחודש לפני ההופעה של ג'סטין ביבר בישראל, כוכב העל ביטל שתי הופעות שאמורות היו להיערך בארגנטינה, זאת בעקבות מצבו הבריאותי המסובך. נכון לעכשיו לא ברור אם יש קשר לתסמונת ראמזי האנט שבה אובחן לפני כשלושה חודשים או בריאותו הנפשית.
בהודעה שהוציאה ההפקה שלו ל"מאקו" היא מסרה כי "אנחנו מאחלים לג'סטין החלמה מהירה ומעריצים אותו שהוא שם את בריאותו לפני הכל. אנחנו לא יכולים לחכות לראות אותו חוזר לבמות ומחכים לעדכונים נוספים מהצוות שלו, כשכרגע ההופעות בתל אביב מתנהלות כמתוכנן".
 
בהודעה שביבר מסר למעריציו הדרום אמריקאים, הוא הודה שחזר כנראה מוקדם מדי לסיבוב ההופעות העולמי שלו: "אחרי שנחתי והתייעצתי עם הרופאים, המשפחה והצוות שלי, נסעתי לאירופה על מנת להמשיך את הטור. קיימתי שש הופעות אבל זה הפך למעמסה עליי. בסוף השבוע האחרון הופעתי ב'רוק בריו' ונתתי הכל לתושבי ברזיל. כשירדתי מהבמה ההתשה ניצחה אותי והבנתי שאני צריך לתעדף את הבריאות שלי. אני לוקח הפסקה מסיבובי הופעות כרגע, אני אהיה בסדר, אבל אני צריך זמן לנוח ולהחלים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה