תרבות ופנאי

נועה קירל נפתחת: "זה הדבר הכי מדהים שקיבלתי בחיים"

נועה קירל זכתה בתואר זמרת השנה במסגרת טקס נבחרי השנה לשנת 2022 של ישראל בידור והתרגשה במיוחד: "זה מטורף וזה מרגש וזה לא מובן מאליו, באמת. זאת לא השנה הראשונה אבל הרגש רק הולך ומתעצם". בהמשך, עשתה מחווה מרגשת במיוחד לצביקה פיק ז"ל. צפו
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום מערכת ice-דינה דדשב)
נועה קירל זכתה אתמול (שלישי) בתואר "זמרת השנה" של ישראל במסגרת טקס נבחרי השנה לשנת 2022 של ישראל בידור. בטקס שהתקיים, לאחר שהמנחות הכריזו שקירל היא  זמרת השנה, קירל עלתה לבמה ושרה מספר שירים.
היא התחילה עם השיר "פנתרה" ולאחר שסיימה לשיר אותו הודתה לקהל: "תודה רבה. ערב טוב ישראל בידור, מה שלומכם? מה נשמע? איזה כיף להיות פה. קודם כל, אני רוצה להגיד תודה שבחרתם בי לזמרת השנה. זה מטורף. זה מטורף וזה מרגש וזה לא מובן מאליו, באמת. זאת לא השנה הראשונה אבל הרגש רק הולך ומתעצם, כי זה כל כך לא מובן מאליו שבחרתם באהבה שלכם. זה  הדבר הכי מדהים והכי טוב שיכולתי לקבל בחיים אז תודה לכם. תעשו לעצמכם רעש, מגיע לכם. אני מודה לכם מאוד".
 
לאחר מכן, קירל המשיכה ואמרה: "רציתי לנצל את הבמה הזאת כדי לשיר שיר  שאני מאוד אוהבת של היוצר, המלחין והזמר צביקה פיק ז"ל". השיר שהיא שרה הוא "הרקדן האוטומטי". לאחר שסיימה את השיר  אמרה קירל: "תודה רבה. זה היה נורא מרגש. תודה רבה לכם".  בנוסף, היא גם שרה את השיר שלה "פעמון".
נועה בביצוע השיר פנתרה
ביצוע מחווה לצביקה פיק
נועה בביצוע השיר פעמון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קירל
    מוטי 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחח
    סגור