תיירות

בצל ההכנות לאירוויזיון: נועה קירל מחליטה לקחת הפסקה

הזמרת העסוקה במדינה, נועל קירל, תצא לחופשה בת שבועיים בראש השנה עם בן זוגה בתקופה האחרונה תומר הכהן 
מערכת ice |  1
נועה קירל ותומר הכהן (צילום אינסטגרם)
אין ספק שזמרת הפופ הישראלית והאהובה נועה קירל נמצאת בתקופה לחוצה, עמוסה ומלאה במתח ולכן זה כנראה בדיוק הזמן הנכון לצאת לחופשה. על פי דיווחים מסתמן כי לאחר ראש השנה הזמרת הצעירה תטוס למנוחה של שבועיים עם בן זוגה, הדוגמן תומר הכהן, בתאילנד. 
 
כנראה מדובר בהפוגה נצרכת ביותר לאור כל הפרויקטים של קירל, ביניהם לאחרונה התפרסם כי תוציא דואט עם צביקה פיק המנוח, באמצעות טכנולוגיה מיוחדת של בינה מלאכותית. לצד זאת, לאחרונה קירל שברה שיאים לאחר שהייתה האישה הראשונה להוביל מופע יחיד בפארק הירקון וקיבלה ביקורות מעולות.
כמו כן, מככבת קירל ברשימת המובילות הגדולות בספוטיפיי ואפילו תזכה לחיקוי מחודש בעונה החדשה של ארץ נהדרת. לבסוף, ישנן שמועות באשר לשילוב כוחות לשיר חדש עם ונונו ואנה זק, למרות שטרם אושרה הידיעה.
 
כידוע בן זוגה בתקופה האחרונה, לאחר הפרידה המתוקשרת מהאקס יהונתן מרגי, הוא הדוגמן תומר הכהן שדואג לפרגן לקירל בכל עת שיכול. מרגי מצדו גם נמצא בזוגיות חדשה עם הדוגמנית ליה תמר שון, עמה ביקר לאחרונה באירופה ודאג לתעד כל רגע בטיקטוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחרות פוליטית בסך הכל לצערי
    עומרי 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעריצה אבל היא באמת יכולה לזכות אם הזכייה לא תהיה פוליטית בתכלס יש לה יכולות ומקווה שהיא תהיה שליחה טובה לתת לנו את הזכיה והכבוד
    סגור