תרבות ופנאי

אייל שני חושף מדוע נשאר במאסטר שף: "זה סיוט"

אייל שני חושף מה מחזיק אותו על הרגליים, מהו סוד ההצלחה שלו, ולמה כשהוא עומד מאחורי עשרות מסעדות, הוא עדיין עושה ריאליטי
מערכת ice |  1
אייל שני (צילום יוטיוב/ CBS Mornings)
שופט מאסטר שף, השף האייקוני אייל שני, עורר בעונה הנוכחית סערה לאחר שתקף מתמודד שגר בהתנחלות. המתמודד סיפר לשני: "אני גר בבת עין, בגוש עציון", השופט השיב לו: "מתנחל, למה כשבאת לישראל בחר לגור במקום קיצוני שהוא מעבר לקו הירוק?", השופטים האחרים בפאנל אמרו לשני: "הוא בא לאודישן, לא לחקירה", שני פסק: "אני לא מעביר אותך".
זו כמובן לא הפרובוקציה הראשונה שהוא מעורר, יותר מכך, זו התכונה שלדבריו הביאה לו את ההצלחה. "אני פרובוקטור. זה התפקיד שלי." אמר בריאיון לרותם מימון בעיתון הארץ. "אתה משלם לי כדי שאסעיר אותך, שארגיז אותך ואזיז אותך. אני פרובוקטור מנומק, אני אף פעם לא עושה מעשה שרלטני."
 
במהלך הריאיון שני חזר על מוטיב העשייה, שלדבריו מחזיק אותו חי ונותן לו להפעיל יותר מ-40 מסעדות ברחבי העולם. "כגבר אני אוהב להיות בתנועה. אני קודם כל מחפש תנועה. כשתגיע לגיל שלי תבין שהקיום של הגבר בעולם ארעי ומעורער. אם הוא יעצור, הוא מת".
עוד הוסיף, "אני מתכנן לעבוד עוד עשרים שנה. ומה הסיבה שלי להמשיך לעבוד – לעשות עוד מנה? לא, זה הסיכוי לשינוי. בסופו של דבר, זו רק הנגיעה בלב של מישהו אחר, נגיעה מיטיבה – זה כל מה שיש בחיים."
עם העסקים הרבים שהוא מנהל הוא גם משתתף בתוכנית ריאליטי בפריים-טיים של קשת 12. איך הוא עדיין עושה זאת? "זה עוד פעם הסיפור הזה של פיתוי." הוא אומר לעיתון הארץ, "הפיתוי של הרגע שבו עומד מולך בן אדם עירום ומציע לך את המנה שלו ואתה מבצע בו מין בדיקת סיטי ורואה אותו כמדיום. אני מרגיש תחושה מופלאה, שאני יכול ליצוק שם חומרים ולהציל את החיים שלו, ובשביל הרגע הזה אני עושה את זה. השאר זה סיוט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל הוא עוד פח אשפה רעיל בשרות תקשורת השמאל (ל"ת)
    שני היה ונשאר גנב 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור