תרבות ופנאי

נועה קירל מתרגשת? הצעד המפתיע של אלטון ג'ון לאירוויזיון נחשף

לאחר שהוחלט כי ליברפול תאחר את תחרות האירוויזיון 2023 במקום אוקראינה, אלטון ג'ון נאלץ לדחות בפעם השלישית שני מופעי פרידה שתוכננו בעיר
מערכת ice |  3
לאחרונה הוחלט כי אירוויזיון 2023 יתקיים בעיר ליברפול באנגליה לאחר שהובן כי אוקראינה, הזוכה של שנת 2022, לא תוכל לארח את התחרות בקייב בעקבות המלחמה שמנהלת רוסיה על אדמתה. לאחר שהתבררו התאריכים של תחרות בארנה המקומית בעיר, נאלץ אלטון ג'ון לדחות, שוב את סיבוב ההופעות שלו.
כזכור, אלטון ג'ון הודיע בשנת 2018 על סיבוב הופעות אחרון בשם "Goodbye Yellow Brick Road" אך בעקבות התפרצות מגפת הקורונה בשנת 2020 מופעי הפרדה נדחו לשנת 2021. לאחר מכן המופע נדחה שוב, הפעם לשנת 2023 לאחר שאלטון נזקק לניתוחים בעקבות נפילה שחווה. 
ג'ון עתיד היה לבצע שני מופעים בליברפול, האחד ב-22 לאפריל והשני ב-23 לאפריל, אך כעת הודיע הזמר בהודעה רשמית כי המופעים דווקא יוקדמו ל-23 ול-24 במרץ 2023. אלו שרכשו את הכרטיסים להופעות באפריל יוכלו ללכת במקום להופעות במרץ, ללא שינוי בתעריף. 
בהודעה רשמית נמסר כי "אלטון, צוות ההנהלה שלו וכל אלו אשר מעורבים בהקמת המופע, מאחלים לעיר ליברפול את מירב ההצלחה בהפקת תחרות האירוויזיון ושמחים שיכלו לסייע בדרכם הצנועה למופע באמצעות הזזת תאריכים המופע". 
כאמור, ליברפול תארח את התחרות האהובה לאחר שנבחרה על פני העיר גלזגו אך בעקבות זאת רבים שמו לב כי מחירי הלינה בעיר לימי התחרות בעיקר לתאריך הגמר ב-13 במאי זינקו דרסטית. ראש עיריית ליברפול אף יצא נגד בעלי הנכסים שהרימו את המחיר לגובה של 20 אלף פאונד ללילה. 
בעקבות העלייה החדה במחיר מספר מדינות כמו צפון מקדוניה ומונטנגרו הודיעו שלא ישתתו בתחרות. גם בולגריה פרשה לאחרונה אך טרם פירטה מהי הסיבה מאחורי הבחירה הזו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך הוא נאלץ לדחות אם המופעים הוקדמו?
    חידת הגיון 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו עובר על השטויות שכותבים פה ״עיתונאים״?
    סגור
  • 2.
    נועה קילר זה השטן שהורס את הנוער (ל"ת)
    מה עשו ממנה 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    שקרנים
    נתי 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיך נועה קירל הגיבה?? היא בטח ישבה בבית ובכתה שההופעות שלו בחו"ל התבטלו נכון?? יאא דפוקים משועממים
    סגור