תרבות ופנאי

נועה קירל גורפת תואר נוסף ומחמיא - ומסכמת שנה חלומית

עוד הישג לכוכבת הצעירה שכבשה השנה את פארק הישראל ותכבוש בשנה הבאה את האירוויזיון: נועה קירל היא האמנית הישראלית הכי מושמעת ב-2022 על פי נתוני ספוטיפיי שפורסמו אתמול
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בעוד היא מבלה בארצות הברית, קיבלה נועה קירל בשורה נוספת מרגשת ומשמעותית שמצטרפת לשנה החלומית שלה: האמנית הישראלית הכי מושמעת השנה על פי דירוג ספוטיפיי.
כוכבת הפופ הצעירה, רק בת 21, כבשה השנה את פארק הירקון באחת מההופעות הגדולות והמוצלחות ביותר שהיו בארץ, נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שיתקיים בבריטניה ולאחרונה אף כיכבה בטקס ה-MTV המסורתי בגרמניה.
אם זה לא מספיק, השיקה קירל השנה מותג איפור בשם "SHOWTIME" בהשתתפות רשת סופר-פארם, בקיץ הבא ייצא הסרט "אוהב אותך צ'ארלי" בו קירל מגלמת את דמותה של סאנשיין, וטיקטוק ישראל תפיק סדרה תיעודית של המופע שלה בפארק.
 
על פי ספוטיפיי הדירוג המלא של עשרת האמנים המושמעים ביותר בישראל השנה הוא: 1. עדן חסון 2. עומר אדם 3. איל גולן 4. טונה 5. רביד פלוטניק 6. טיילור סוויפט 7. דה וויקנד 8. דרייק 9. נועה קירל 10. אד שירן.
בדירוג השירים המואזנים ביותר הצליח טונה להתברג במקום הראשון עם "היי בייב"; במקום השני אנה זק עם "לך לישון"; "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז במקום השלישי; "As It Was" של הארי סטיילס במקום הרביעי; וגלאס אנימלס עם "Heat Waves" במקום החמישי; בחמישייה השנייה "מה פספסתי" של עדן חסון; "סתלבט בקיבוץ" של פול טראנק וג'ימבו ג'יי; אנה זק עם "מי זאת"; "הולכת איתך" של נרקיס; והביצוע החי של טונה ויסמין מועלם ל"סהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה