תרבות ופנאי

סוף למחירים המופקעים בפסטיגל: קרטיב ב-4 שקלים בלבד

עיריית תל אביב החליטה לשים סוף למחירים המופקעים במזנון הפסטיגל, ולקבוע מחירון מפוקח שהזכיין יהיה חייב לעמוד בו. ואלה המחירים החדשים
מערכת ice |  1
שלישיית מה קשור בקליפ הנושא של פסטיגל 2022 (צילום מסך יוטיוב)
לוקחים את הילדים לפסטיגל ושוברים חיסכון כדי לקנות במזנון? לא עוד. בעיריית תל אביב החליטו לשים קץ למחירים המופקעים כמו בייגלה ב-15 שקלים, ולקבוע מחירון מפוקח.
ב"תוכנית חסכון" בקשת 12 נחשפה היוזמה של המשנה לראש העירייה, גל שרעבי דמאיו, יחד עם ראש העירייה רון חולדאי, לכפות על הזכיין מחירים סבירים והוגנים. אם הזכיין לא יעמוד במחירון המפוקח הוא ייקנס ב-5000 שקלים.
על פי המחירון שקבעה עיריית תל אביב, שתיה חמה תעלה 5 שקלים, קרטיב 4 שקלים, בקבוק מים מינרליים 6 שקלים, בייגלה 5 שקלים, פיתה עם חומוס 12 שקלים, נקניקייה בלחמניה 12 שקלים וצלחת צ'יפס – 20 שקלים.
 
יחד עם זאת יש לזכור כי מדובר כרגע במופעי הפסטיגל שיתקיימו בתל אביב ב-17 עד 31 דצמבר, ולא לגבי המופעים שמתקיימים בחיפה, ירושלים ובאר שבע.
בישיבת מועצת העיר תל אביב הציג גל שרעבי דמאיו כבר לפני חצי שנה תוכנית שתוביל להורדת המחירים, באירועים ההמוניים המתקיימים בשטחים שבבעלות העיריה – בהם אצטדיון בלומפילד, אקספו (גני התערוכה) ופארק גני יהושע. לפי התוכנית העירייה תדרוש מכל מפעיל של דוכני מזון ושתייה בחברת העירוניות שני תפריטים - תפריט אחד מפוקח המכיל מוצרים מזון ומשקאות, ותפריט שני פתוח לפי רצון ההפקה.
השבוע פורסם שהפקת הפסטיגל נתקלה בבעיה כאשר אחד מבכירי השחקנים, אסי ישראלוף משלישיית מה קשור, נדבק בקורונה, נשלח לבידוד וייאלץ להפסיד כמה ימים של הופעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאוד
    מאוכזב 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקר ביגלה 18 מים 15 ארטיק אין
    סגור