תרבות ופנאי

לראשונה: נטע ברזילי וסטפן לגר ישתפו פעולה בדואט חדש

דואט חדש ומפתיע צפוי לצאת לאור בשבוע הבא, בו ישתפו פעולה לראשונה סטפן לגר ונטע ברזילי
מערכת ice | 
סטפן לגר (צילום פייסבוק/ סטפן לגר)
לא מעט דואטים מפתיעים של זמרים מובילים שמענו בשנים האחרונות, אבל כעת התבשרנו על דואט חדש ומרגש שייצא לאור בקרוב, בו ייטלו חלק זוכת האירוויזיון נטע ברזילי והכוכב הישראלי-צרפתי סטפן לגר.
עדיין לא שוחררו לפרסום פרטים על השיר החדש שיחלקו השניים, אך ידוע שככל הנראה הסינגל יפורסם בשבוע הבא. לשיתוף פעולה מסקרן שכזה בהחלט שווה לחכות.
 
אחרי שנטע ברזילי כבר זכתה להצלחה בינלאומית, גם סטפן לגר גרף בחודש שעבר הכרה באירופה אחרי שזכה במקום השלישי בגמר "רוקדים עם כוכבים" של צרפת. זוגתו לתכנית היתה הרקדנית קליסון גואדואה, שנפצעה במהלך הצילומים. ביצוע הגמר של הצמד היה לצלילי השיר Jerusalema dance challenge של ההרכב הדרום אפריקאי Ndlovu Youth Choir. המתחרים שלהם בגמר היו השחקן והמוזיקאי הפיליפיני בילי קרופורד, והזמרת הצרפתייה קרלה לזרי.
סטפן, בן 24, נולד וגדל בבת ים, להורים נוצרים מטוגו, שהכירו במהלך שליחות דיפלומטית בשגרירות ניגריה שבישראל. יש לו אחות גדולה. בילדותו היה מועמד לגירוש מישראל עקב כך שלא היתה לו אזרחות אלא מעמד של "תושב ישראל" בלבד. עד גיל 10 סטפן לא ידע על כך כי הוריו השתדלו לגונן עליו מהידיעה. לבסוף, קיבל גם אזרחות ישראלית – אך זאת רק לאחר שהשתחרר מהשירות הצבאי אליו התגייס באוגוסט 2017.
נטע ברזילי (29) שחררה באחרונה את הסינגל פלייגראונד פוליטיקה / Playground Politica, בו היא צוללת לזכרונות הילדות שלה, ולתקופה של 6 השנים בהן חיה בניגריה עם הזכרונות הצבעוניים שנשארו בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה