תרבות ופנאי

אלק בולדווין בדרך לכלא? מואשם בהריגת השחקנית על הסט

התובעת של סנטה פה הודיעה על הגשת כתב אישום פלילי בגין גרימת מוות ברשלנות נגד המפיק והשחק עצמו שהיה זה שסחט את ההדק. אם יורשעו, עשויים להישלח למאסר של עד 18 חודשים
מערכת ice | 
אלק בולדווין (צילום ויקיפדיה)
על אף שמשפחתה של האלינה האצ'ינס, צלמת הקולנוע שנהרגה בסרט "Rust" (חלודה) באוקטובר 2021, וכוכב הסרט אלק בולדווין שירה את הירייה הקטלנית, הגיעו להסדר בתביעה שהוגשה נגד השחקן ונגד אחרים, לפי הצהרה שפרסם עורך דינו של השחקן, כתב אישום בכל מקרה יוגש נגדו.
על פי הדיווח של הוול סטריט ג'ורנל, התובעת המחוזית בסנטה הודיעה הערב (חמישי) על הגשת כתב אישום פלילי בגין גרימת מוות ברשלנות נגד המפיק והשחק עצמו שהיה זה שסחט את ההדק. כתב האישום יוגש עד סוף החודש גם נגד האנה גוטיירז, אחראית הנשק על הסט. אם יורשעו, עשויים להישלח למאסר של עד 18 חודשים.  
 
כזכור, מת'יו האצ'ינס, האלמן של האלינה האצ'ינס שנהרגה על הסט, יהיה מפיק בפועל של סרטים ויקבל חלק מהרווחים, מוסיפה ההצהרה: "הגענו להסדר, בכפוף לאישור בית המשפט, בתביעה שלנו נגד אלק בולדווין ומפיקי הסרט. הצילומים של Rust, שאותו אפיק כעת בפועל, יתחדשו עם כל השחקנים הראשיים המקוריים על הסיפון בינואר 2023. אין לי עניין לעסוק בהאשמות או במיוחס להאשמה (למפיקים או למר בולדווין). כולנו מאמינים שמותה של הלינה היה תאונה איומה. אני אסיר תודה על כך שהמפיקים וקהילת הבידור התכנסו כדי לחלוק כבוד לעבודתה האחרונה של הלינה", אמר האצ'ינס בהצהרה.
"לאורך התהליך הקשה הזה, כולם שמרו על הרצון הספציפי לעשות את הטוב ביותר עבור בנה של הלינה. אנו אסירי תודה לכל מי שתרם לפתרון המצב הטרגי והכואב הזה", אמר עורך דינו של אלק בולדווין, לוק ניקה מקוין עמנואל, בהצהרה.
במאי הסרט ג'ואל סוזה, שנפצע אף הוא בירי, צפוי לחזור לסרט: "אלה מאיתנו שהתמזל מזלנו לבלות זמן עם הלינה, ידעו שהיא מוכשרת במיוחד, אדיבה, יצירתית ומקור לאנרגיה חיובית מדהימה. הלוואי שהעולם היה מכיר אותה בנסיבות שונות, כפי שבוודאי היה עשה זאת באמצעות עבודתה המדהימה. בניסיונות שלי להחלים, כל החלטה לחזור ולסיים את בימוי הסרט יכולה להיות הגיונית עבורי רק אם היא נעשתה במעורבות של מאט ומשפחת האצ'ינס. למרות שזה בהחלט מריר-מתוק, אני שמח שיחד נשלים עכשיו את מה שהלינה ואני התחלנו. כל המאמצים שלי בסרט הזה יוקדשו לכיבוד מורשתה של הלינה ולגרום לה להיות גאה. זו זכות לראות את זה בשמה", אמר סוזה בהצהרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה