תרבות ופנאי

ליהי קורונובסקי חושפת: "זה סקסי בעיניי, מרגישה בנוח ואוהבת"

השחקנית והדוגמנית ליהי קורונובסקי אוהבת להתלבש בצורה חשופה ולא מתנצלת על זה: "כמובן בגבול הטעם הטוב". וגם: זה החלק שהיא הכי אוהבת בגוף שלה
מערכת ice | 
ליהי קורונובסקי תפוזינה (צילום רפי דלויה)
השחקנית, הדוגמנית ו'נערת תפוזינה' החדשה, ליהי קורונובסקי, שכיכבה על המסך שלכם בשנים האחרונות בין היתר בסדרות 'מלכות', 'כפולים', 'קיבוצניקים' ו'לאבד את אליס', ואשר התחתנה לאחרונה עם השחקן רועי ניק, אותו הכירה על סט הצילומים של קיבוצניקים, דיגמנה ל-Factory54 וחלקה בראיון ל-FASHION FORWARD מקבוצת מאקו את סודות האופנה שלה.
כאשר נשאלה האם היא מרגישה בנוח להתלבש בצורה חשופה, איזה חלק בגוף שלה היא הכי אוהבת ועם איזה חלק הכי קשה לה, ענתה קורונובסקי: "מרגישה בנוח וגם אוהבת. זה סקסי בעיניי. כמובן בגבול הטעם הטוב. אני הכי אוהבת את הציצי, והכי הייתי צריכה ללמוד לקבל את כפות הרגליים שלי. הן פשוט לא יפות, מה אפשר לעשות?".
 
על החשיפה לה היא זוכה ברשתות החברתיות, שם היא מתחזקת חשבון אינסטגרם עם לא פחות מ-86.2 אלף עוקבים, הגיבה קורונובסקי כך: "החלק הכיפי והמחמיא זה לדעת שאני מעניינת אנשים, אין חלק פחות כיף כי זה הכל עניין של גישה, ואני בגישה של כמה שיותר לקרוא ספרים ופחות להיות ברשתות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה