תרבות ופנאי

בר זומר חושפת: איך קשור העובר בבטנה להנצחת אור אשכר ז"ל?

זומר ההריונית שיתפה כי שם הבטן שבחרו היא ובעלה אביב כהן לעובר שבבטנה הוא סאני וכעת לאחר מותו הטראגי של חברם האהוב כהן הבטיח לה: "האור של אשכר כבה אבל סאני כאן להאיר לנו את החיים. אור תמיד איתנו"
מערכת ice | 
בר זומר (צילום אינסטגרם @barzomer)
מותו הטראגי של אור אשכר ז"ל שנפצע אנושות בפיגוע בדיזנגוף והובא אתמול (שלישי) למנוחת עולמים לאחר מאבק הירואי לחיים של 11 יום, ממשיך למלא את הרשת במאות פוסטים של כאב וגעגוע כשבין אלפי ההספדים שעולים גם חבריו מהתעשייה ממשיכים לבכות את לכתו בטרם עת.
הדוגמנית בר זומר שבעלה אביב כהן היה חבר קרוב של אשכר ז"ל, העלתה הבוקר (שלישי) צילום מסך של ההתכתבות טלפונית בינה לבין כהן, בה הוא מתעניין בשלום העובר (או העוברית) המתפתח בבטנה של זומר ההריונית, ואז שיתפה את 748 אלף עוקביה באינסטגרם בפרט אינטימי ומרגש בנוגע להיריון שקיבל משמעות חדשה ומצמררת עם מותו של אשכר ז"ל.
"כשגילינו שאנחנו בהריון ליטפנו, נגענו, דיברנו, ציחקקנו לעבר העובר ועדיין לא היה לנו 'שם בטן'"", שיתפה זומר את מאות אלפי עוקביה. "ביום בהיר אחר לפני לא מעט חודשים עלה לנו השם 'סאני' כי הוא/היא השמש שלנו, האור שלנו", גילתה זומר מה הוביל לבחירתו של כינוי העובר.
 
"אתמול כשאביב ואני מלאים בדמעות", המשיכה וסיפרה זומר בכאב על היום האמוציונלי שעברו השניים עם הבאתו למנוחות של חבר הנפש שלהם, "אביב אמר לי 'האור של אשכר כבה אבל סאני כאן להאיר לנו את החיים. אור תמיד איתנו", הבטיח לה כי זכרו של חברם הקרוב ילווה אותם תמיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה