תרבות ופנאי

קרן פלס משלמת מחיר: התושבים דורשים לבטל את הופעתה

"קרן פלס בחרה להביע את דעתה הפוליטית מעל הבמה עליה הופיעה, כשהיא מתלבשת כשפחה, מחאה שמכוונת ישירות אל הדתיים ומצביעי הימין- קרי- רבים מתושבי הגוש. אנו סבורים שישנן מספיק זמרות ראויות שלא בחרו לזלזל במתכוון בציבור שלנו, ואין כל מקום לאפשר הופעה שלה בחצר ביתנו", נכתב בעצומה הקוראת לביטול הופעתה של הזמרת
מערכת ice |  3
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
לפני חודש בדיוק, הזמרת קרן פלס עלתה להופעה שלה בהאנגר 11 עם תלבושת בהשראת "סיפורה של שפחה", כאות מחאה נגד הרפורמה המשפטית בישראל. מאז, היא משלמת את המחיר על כך, בדמות איומים שהיא מקבלת וקריאות לביטול ההופעות שלה במוקדים שונים.
לרגל חג השבועות, פלס עתידה להופיע בגוש עציון, כחלק מפסטיבל "נשות גוש עציון חוגגות שבועות". בעקבות הבשורה על הופעתה של הזמרת, תושבים רבים באזור זועמים. עד כמה זועמים? הם ניסחו עצמוה, עליה חתמו כבר מעל 100 אנשים, לביטול הופעתה של פלס.
כך נכתב בעצומה: "אנו, תושבות ותושבי גוש עציון, קיבלנו בפליאה את הפרסום לפיו קרן פלס עתידה להופיע באירוע של מועצת גוש עציון. קרן פלס בחרה להביע את דעתה הפוליטית מעל הבמה עליה הופיעה, כשהיא מתלבשת כשפחה, מחאה שמכוונת ישירות אל הדתיים ומצביעי הימין- קרי- רבים מתושבי הגוש. אנו סבורים שישנן מספיק זמרות ראויות שלא בחרו לזלזל במתכוון בציבור שלנו, ואין כל מקום לאפשר הופעה שלה בחצר ביתנו. בנסיבות העניין, אנו פונים אל המועצה והמתנ"ס בדרישה לבטל לאלתר את הופעתה במסגרת האירוע".
 
בעקבות פניית התושבים ו-"ישראל היום", ראש מועצת גוש עציון ומועצת יש"ע, שלמה נאמן, פנה לפלס עם המסר הבא: "שמחנו להזמינך להופיע בגוש עציון לכבוד חג השבועות. אין חולק על כך שאת אומנית מוערכת ומוכשרת", פתח נאמן את מכתבו ומסיף: "אך בימים האחרונים אנו נתונים במבוכה: לאור "מיצג השפחות" בו השתתפת, עולים קולות רבים מקרב תושבינו המבקשים לבטל את המופע".
הא המשיך: "אין זה ממנהגנו להחרים אומנים. מי כמונו, תושבי יו"ש, מכירים את ההרגשה של להיות מוחרם בשל דעותינו או אזור מגורינו. מאז תחילת המחאה קראנו לאחדות והנמכת הלהבות, וחרמות לא יעזרו בכך. מאידך, יש ממש בכאב התושבים, אנו נפגענו מהאופן בו הצגת את דעתך. אנו רואים בצעד זה בו בחרת לנקוט התעלמות ואף רמיסה של עמדתו של רוב העם". נחכה להתפתחויות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא להמין מישהי שכדי להתחנף למישהו עושה סיבוב על ציבור ש
    רעות 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש רשימה מצוינת של זמרים וזמרות שמכבדים את הציבור כולו ומגיעים בלב נקי להפיע בפני כוווווולם ולא בוחרים להתחנף לציבור מסוים. מי שעשה בחירה של חנופה מכוערת לציבור אחד לא יכול לצפות לזה שהציבור בעל הדיעה השונה ירצה בהופעה שלו. ביי ביי.
    סגור
  • 2.
    פשוט מאד אני לא מגיעה (ל"ת)
    תושבת הגוש 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    עם כל מי שהפגין נגד הימיח
    טוב מאוד רק ככה 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם עכשיו עושים חרמות על הימין כמו עם נטלי דדון הגיע הזמן שהימין יחזיר להחרים אותם בחזרה
    סגור