תרבות ופנאי

אביב גפן מפצה את הקהל: האם ירגיז יותר מאשר ישמח?

פיצוי 'יצירתי' של הזמר לקהל שלא יכול היה להגיע לפארק הירקון בשבוע שעבר: "אני וההפקה מבינים את האכזבה מכך שהמצב הביטחוני מנע מכם לחגוג איתי וחשוב לנו להעניק לכם את החוויה המלאה - כרטיסים ללא תשלום למופע הגדול והמושקע ביותר שלי - נשף רוק 12, שיתקיים בעוד כמה חודשים"
מערכת ice |  1
אביב גפן (צילום אבי חיימוביץ')
למרות החשש מהמצב הביטחוני ובוודאי אחרי המוות של תושבת רחובות שרקטה פגעה ישירות בדירתה, אביב גפן הופיע ביום חמישי האחרון בפארק הירקון מול כ-40 אלף בקהל שלא פחדו להגיע למרות החשש מאזעקות. עם זאת, הסתבר שלא מעט מהאנשים שלא יכלו להגיע ממש לא שמחו ואפילו מתכננים תביעה ייצוגית נגד האומן. בינתיים הוא מנסה לרצות אותם עם פיצוי 'יצירתי' משהו.
גפן כתב בסטורי שהעלה: "הקהל האהוב שלי שלא הצליח להגיע לנשף רוק 11 בפארק הירקון. אני וההפקה מבינים את האכזבה מכך שהמצב הביטחוני מנע מכם לחגוג איתי וחשוב לנו להעניק לכם את החוויה המלאה - כרטיסים ללא תשלום למופע הגדול והמושקע ביותר שלי - נשף רוק 12, שיתקיים בעוד כמה חודשים. אנחנו מבטיחים לכם הפתעות ואירוחים מיוחדים כיאה לכל נשף רוק".
 

עוד כתב: "את הרישום לכרטיסים לנשף רוק 12 תוכלו לבצע - באמצעות הקישור המצורף ‏https://‏ ‏2207.kupat.co.il/aviv‏ לאחר בחינת הרישום ישלחו אליכם באמצעות קופת תל-אביב הוראות למימוש הכרטיסים. כמובן שהכרטיסים ימומשו בהתאם לאזור אליו נרכשו (דשא, גולדן, vip). נתראה".
מסתבר שיש לא מעט מעריצים שקנו לנשף הרוק כרטיסים במאות שקלים ועתה הם מתארגנים בשם "פיצוי דומה לתושבי עוטף עזה – נשף רוק", כקבוצת וואטסאפ בה הם שוקלים את התביעה.
 
לטענתם: "כל רכשי הכרטיסים לנשף רוק של אביב גפן שלא מימשו את הכרטיסים מאותה הסיבה שתושבי עוטף עזה לא הגיעו דורשים פיצוי דומה. ללא איפה ואיפה. לא משנה מאיפה אתם בארץ, הסיבה היא אותה הסיבה. אזעקות ויירוטים במבצע הצבאי שהיה". רצונם הוא שיתקיים נשף רוק חוזר לאלו שנבצר מהם להגיע, אחרת ידרשו את כספם חזרה.
על פי 'דבר' מההפקה נמסר: "ראשית, ההפקה מבקשת להודות לעשרות אלפי האנשים שהגיעו למופע בפארק הירקון. כידוע, המופע התקיים באישור ובהתאם להנחיות פיקוד העורף. ההפקה לומדת את הדברים ובימים הקרובים תיתן מענה מסודר לרוכשי הכרטיסים שלא הגיעו למופע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי משלם לדבר הזה חחח (ל"ת)
    אבי 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור