תרבות ופנאי

כוכב הפופ הלטיני מגיע לארץ להופעה נוספת

זמר הפופ הלטיני אוסונה צפוי להגיע לישראל ב-31 ביולי, להופעה בלייב פארק ראשון לציון
מערכת ice | 
הופעות (צילום unsplash)
הקיץ ממשיך להביא מתנות. זמר הפופ הלטיני אוסונה צפוי להגיע לישראל ב-31 ביולי, להופעה בלייב פארק ראשון לציון. ההופעה תהיה השנייה של הזמר הפורטוריקני בארץ,  אחרי שהפעם האחרונה הייתה ב-2019. החיבור בין ישראל לאוסונה לא מסתיים רק כאן. הקליפ לשירו Gracias צולם כולו בישראל בימים לקראת ההופעה ב-2019.
את הלהיט הגדול ביותר שלו רשם אוסונה עם Taki Taki, שיתוף פעולה דיג'יי סנייק, סלינה גומז וקארדי בי, שהגיע בשיאו למקום ה-11 במצעד הבילבורד האמריקני ולמקום הראשון במצעד הלטיני. הסינגל האחרון שלו, Monotonia, היה שיתוף פעולה באווירת רגאיי עם שאקירה.
 
כאמור, הקיץ הזה לא חסר בהופעות של זמרים מחו"ל. להקת גאנז אנד רוזס תופיע בפארק הירקון ב-5 ביוני 2023. 
זו תהיה הפעם הרביעית של גאנז בישראל. הפעם הראשונה הייתה ב-1993 בירושלים, וזו הייתה אחת ההופעות האחרונות של הלהקה המקורית, לפני שאחד אחרי השני הם התחילו לעזוב בגלל מערכת היחסים המתוחה עם הסולן והיוצר העיקרי של ההרכב - אקסל רוז. בסוף שנות ה-90 רוז נשאר היחיד מהליינאפ שפרסם את הרוקרים בכל העולם.
אחרי שנים של מלחמה קרה ואלבום אחד בלבד מאז 93, האיחוד המיוחל קרה וגאנז ברשותם של רוז, הגיטריסט סלאש והבסיסט דף מק'אגן - הטריו המקורי שהיו בלהקה בימי הזוהר שלה, החלו להופיע בכל העולם בפני קהל אדיר. אגב, רוז ומק'אגן חגגו יום הולדת 61 ו-59  - הסולן נולד ב-6 לפברואר ובסיסט ב-5. מזל טוב!.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה