תרבות ופנאי

גוש עציון על המפה: אלפים חגגו בפסטיבל הבירה בתקוע

כ-4000 אורחים הגיעו מרחבי הארץ לישוב תקוע ונהנו מבירות בוטיק, אווירה רגועה ושמחה ומהופעה של ברי סחרוף. שלמה נאמן, ראש המועצה: "פסטיבל 'בירה במדבר' ביישוב תקוע, הוא משהו ייחודי ובשורה שיצאה מגוש עציון. היוזמה שהחלה בקהילה בתקוע, אומצה בשתי ידיים במועצה"
מערכת ice | 
בירה במדבר בתקוע 2023 (צילום אלעד וייטמן)
כל מה שטוב קרוב: פסטיבל "בירה במדבר" הוא פסטיבל בירות המבוסס על בירות מקומיות בלבד, המיוצרות בתקוע וביישובים נוספים ברחבי המועצה האזורית גוש עציון. השנה, זאת השנה השמינית שהפסטיבל מתקיים, כשהפעם מי שהרים לחוגגים הוא ברי סחרוף.
כ-4000 אורחים הגיעו מרחבי הארץ לישוב תקוע ונהנו מבירות בוטיק, אווירה רגועה ושמחה ומהופעה של ברי. יוסי אחד המשתתפים סיפר: "בכל שנה אנו מגיעים לפסטיבל יחד עם כמה חברים השנה היה מצוין, המוזיקה הייתה נפלאה וכך גם הבירות. תודה לכל המארגנים".
 
שלמה נאמן, ראש המועצה: "פסטיבל 'בירה במדבר' ביישוב תקוע, הוא משהו ייחודי ובשורה שיצאה מגוש עציון. היוזמה שהחלה בקהילה בתקוע, אומצה בשתי ידיים במועצה. כל שנה אנו משקיעים בפסטיבל הזה משאבים רבים ומנהלים שיח פורה עם מבשלי הבירה. זהו פסטיבל שהפך אבן שואבת אלינו מכל קצות הארץ. כיף לראות אלפים חוגגים עם בירה תוצרת גוש עציון ופותחים את הקיץ בפסטיבל מדהים", הוסיף נאמן והודה לכל המארגנים שעבדו קשה בשביל שהאירוע הזה יצא על הצד הטוב ביותר".
דוד רודמן מנכ"ל תיירות גוש עציון: "אלפי אנשים מכל הארץ החליטו להגיע לפסטיבל מיוחד במינו. הייתה אווירה מחשמלת. אנחנו כבר עובדים על האירועים הבאים. כי כל מה שטוב קרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה