תרבות ופנאי

אגם בוחבוט מתאבלת: זו הסיבה שדחתה את הבשורה

הזמרת אגם בוחבוט הייתה אמורה לבשר היום על השקת אלבומה החדש "Soul Out בלב", אבל לצערנו לעולם יש תוכניות משלו; הזמרת בישרה כי תעכב את הבשורה לאחר שסבתא שלה, סוזן, הלכה לעולמה. האלבום יושק מחר
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט)
הזמרת אגם בוחבוט הייתה אמורה לבשר היום (שני) על השקת אלבומה החדש "Soul Out בלב", אבל לצערנו לעולם יש תוכניות משלו. הזמרת בישרה ברשתות החברתיות כי עיכבה את הבשורה לאחר שסבתא שלה, סוזן, הלכה לעולמה. 
היי אהובים שלי, אז היום בעצם הייתי אמורה לבשר לכם בהתרגשות על האלבום החדש שלי שיוצא מחר בבוקר, בעזרת השם, אבל לפני כמה שעות סבתא שלי סוזן נפטרה", כתבה בוחבוט בפוסט באינסטגרם.
 
"סבתא שלי הייתה אישה צדיקה, אישה חזקה והלב שלי שבור עכשיו. בכל זאת ולמרות האובדן, החלטתי שאני מוציאה מחר את האלבום שעבדתי עליו כל כך קשה ודווקא ברגעים כאלה, הכי כואבים וחשופים, אני בוחרת לשתף איתכם את הבייבי השני שלי ״Sold out בלב״ כי אני יודעת שזה מה שסבתא שלי הייתה רוצה שאעשה וכי אתם שותפים לדרך שלי וזה יהיה לא פייר מצידי לשתף אתכם רק את ברגעים השמחים. מחר ב10 זה אצלכם ואני ממש ממש מתרגשת. האלבום הזה מוקדש לזכרך סבתא שלי. אני אוהבת אותך וכבר עכשיו מתגעגעת🤍🥺".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה