תרבות ופנאי

רחוב ברמת השרון יקרא על שם ענבל פרלמוטר

"צעירה שעלתה בגיל מאוד צעיר בזכות כישרון עצום וגדולה, והגדירה דור חדש של מוזיקאיות אמיצות, פמיניסטיות ובעלות אמירה ברורה", אבי גרובר, ראש עיריית רמת השרון.
מערכת ice | 
ענבל פרלמוטר (צילום משה שי פלאש90)
עיריית רמת השרון הודיעה היום (ראשון) כי תקרא רחוב בעיר על שם הזמרת ענבל פרלמוטר, סולנית להקת "המכשפות" שהלכה לעולמה ב-1997. 
הלהקה החלה להופיע במועדונים בישראל בסוף שנת 1992. בתחילת 1994 יצא אלבומה הראשון של המכשפות שנקרא "עד העונג הבא", עם קורין אלאל על העיבוד וההפקה המוזיקלית. והאלבום נחשב כאלבום רוק נשי ואנרגטי, וזכה להצלחה רבה ואף זכה בתקליט זהב. לאורך השנים, הלהקה המשיכה להוציא אלבומים ושירים עד שהתפרקה ב-1997 אחרי שפרלמוטר נהרגה בתאונת דרכים. 
 
אבי גרובר, ראש עיריית רמת השרון, סיפר על ההחלטה: "סיפורה של ענבל פרלמוטר הוא סיפור של הצלחה מטאורית וטרגדיה איומה. צעירה שעלתה בגיל מאוד צעיר בזכות כישרון עצום וגדולה, והגדירה דור חדש של מוזיקאיות אמיצות, פמיניסטיות ובעלות אמירה ברורה ומאידך בחורה צעירה, שהתקשתה להתמודד עם ההצלחה, ובסופו של דבר הלכה לעולמה בגיל צעיר. אנו צריכים לראות את שני הצדדים כאשר אנחנו מחנכים את בני הנוער, לתת להם את הביטחון והיכולת להצליח ולשמור עליהם שההצלחה לא תגרום להם לנפילה קשה כמו של ענבל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה