תרבות ופנאי

הזמר עקיבא חושף בכאב: "חוויתי דיכאונות, הייתי הולך להקיא"

המוזיקאי העניק ריאיון וחשף את התמודדות הקשה שלו עם הפרעות אכילה כשהיה ילד: "כיתה ט' זה הזיכרונות הכי חזקים שלי, שאני לא מסוגל להסתכל במראה, שאני כועס על עצמי. שאני כועס על עצמי שעכשיו אכלתי פרוסת חלווה בפנימייה. הייתי פשוט הולך להקיא"
מערכת ice |  1
הזמר עקיבא (צילום ויקיפדיה)
הזמר עקיבא, או עקיבא תורג'מן בשמו המלא, שמוכר לציבור הרחב בזכות הלהיטים כמו "צעדים" ו-"יש בך הכל", התראיין אמש (שלישי) במסגרת התכנית "אנשים" בקשת 12 וחשף בין היתר את התמודדות הקשה שלו עם הפרעות אכילה כשהיה ילד.
כך הוא סיפר: "חוויתי את זה מאוד קשה. בוא נגדי, בכיתה ח' שקלתי כמו עכשיו. הייתי מבואס, הייתי עם דיכאונות. כיתה ט' זה הזיכרונות הכי חזקים שלי, שאני לא מסוגל להסתכל במראה, שאני כועס על עצמי. שאני כועס על עצמי שעכשיו אכלתי פרוסת חלווה בפנימייה. הייתי פשוט הולך להקיא".
 
עוד הוא הוסיף: "כל היום אתה סביב זה. וכל בן אדם שעובר, זה מחשבות כפייתיות: 'מה הוא חושב עליי' וכשכן ירדתי, 'האם הוא שם לב לזה?'. ולהצמיד את החולצה כמה שיותר והאם אני אוכל להגיע למידת מדיום או לא. היה הרבה כעס, שאתה מפנה כלפי החברה או כלפי ההורים – 'איך נתתם לי להיות בן אדם שמן?'. היום, אני מסתכל על התמונות ואומר לעצמי 'עקיבא, אתה לא היית שמן. אתה היית מאמי, חמוד".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זמר מדהים ונשמע אחלה בן אדם
    הלל 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תמשיך. להצליח
    סגור