תרבות ופנאי

אחת המסעדות האהובות בישראל נסגרת מחר לצמיתות: "החלטנו לסגור"

השף אסף גבאי סוגר את 'שיינע' שהפכה לאחת המדוברות בתל אביב, קורא לסועדים להגיע להפרד: "עוד לא הוגשה הארוחה האחרונה, שיינע תישאר פתוחה עד ה-8 בספטמבר - נשמח שתבואו, להגיד שלום ולתת חיבוק. וכמובן, נשמח לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב - לבשל לכם.ן באהבה. מבטיח לשתף לגבי הפרק הבא בחיי"
מערכת ice | 
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחת המסעדות המדוברות והאהובות בתל אביב, 'שיינע' שזכתה להרבה תגובות חיוביות בארבע שנות פעילות, סוגרת את הדלתות באופן סופי ורשמי מחר (שישי) ב-8 בספטמבר, בעוד קצת יותר מ-24 שעות.
השף אסף גבאי כתב: "נפרדים משיינע האהובה שלנו. לפני 4 שנים נטלי ואני יצאנו למסע, מלאים בהתלהבות ותשוקה הקמנו את שיינע - מקום שמלא בנשמה ובלב שלנו, מקום שהיום, בצער עמוק ועם לב כואב אנו מחליטים לסגור ולהפרד. שיינע מחברת בין מגוון מטבחים אליהם נחשפתי במהלך חיי - תל אביב, דרום צרפת, מרוקו ופרנקפורט - מטבחים המהווים השראה גדולה עבורי, השראה שהיה לנו חשוב להביא לידי ביטוי במנות שיצרנו".
 
עוד כתב: "כל מנה, כל טעם וכל פינה בשיינע מבטאות את התשוקה שלי לקולינריה. ביחד עם צוות מופלא של אנשים, בילינו כאן אינספור רגעים, והפכנו למשפחה אחת חמה שתישאר אצלי בלב תמיד. בבחירה בין איש עסקים לטבח - בחרתי תמיד להיות טבח, בבחירה בין להרוויח עוד קצת כסף לבין שמירה על חומרי גלם הכי איכותיים שיש - בחרתי באיכות ובכל צומת במסע שלנו בחרתי ללכת עם הלב שלי".
עוד המשיך: "הפרידה משיינע היא לא פרידה מעסק אלא פרידה ממשפחה - ממקום שבו נרקמו זיכרונות, מקום שבו צחוק הדהד וחלום גדול נוצר. שיינע היא קודם כל האנשים! האנשים שבגללם התעוררתי כל בוקר ושבזכותם האהבה שלי לאירוח התעצמה מיום ליום. הצוות שלנו והלקוחות הנאמנים והמסורים שלנו - אתם חלק בלתי נפרד מהמסע שלנו ותמשיכו להיות חלק עצום בכל דרך והחלטה שעוד אעשה בהמשך. תודה שהזכרתם לי בכל יום ובכל שעה כמה אני אוהב לבשל".
 
לסיום הסביר: "דעו שכל מנה שיצרנו היא זכרון. דעו שכל דייט וכל קשר שנרקם בשיינע שלנו ימשיך לשגשג ולהתפתח גם כשנצא לדרכים חדשות. שיינע פתחה להמון אנשים את הלב, וגם לנו, ואנחנו ממשיכים מפה עם תחושת אהבה חזקה מתמיד והיא זו שתמשיך להוביל אותי ואת נטלי לכל מקום אליו נרצה להגיע. עוד לא הוגשה הארוחה האחרונה, שיינע תישאר פתוחה עד ה-8 בספטמבר - נשמח שתבואו, להגיד שלום ולתת חיבוק. וכמובן, נשמח לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב - לבשל לכם.ן באהבה. אני מבטיח לשתף אתכם.ן לגבי הפרק הבא בחיי, אני אוהב אתכם.ן מאד ❤️ אסף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה