תרבות ופנאי

תאטרון הבימה משיק הצגה חדשה ונפרד מהמנכ"ל האהוב

אמש, נערכה הפרמיירה של ההצגה אביבה אהובתי בתאטרון הבימה. האירוע זימן מפגש של בכירי התאטרון. וסמלה יריית הפתיחה באירוע הפרידה של המנכ"ל היוצא נועם סמל 

מערכת ice | 
הפרמיירה של ההצגה "אביבה אהובתי" בתיאטרון הבימה זימנה תמונה נדירה של צמרת התיאטרון המנכ"ל היוצא נעם סמל, המנכ"ל הנכנס דני וייס (אחיו של מנכ"ל חדשות 12 אבי וייס), לצד יו"ר הדירקטוריון זיוה פתיר. 
 
השלושה השיקו את ההצגה המדוברת ואירחו לצד צמרת עולם הבידור גם את יוצרי הסרט שמי זרחין והמנהל האמנותי של הבימה במאי ההצגה משה קפטן. כזכור, ההצגה "אביבה אהובתי" מבוססת על סרט בכיכובן של אסי לוי ורותם אבוהב.
 
<
בין האורחים האחיות תמי מוזס וג'ודי ניר מוזס, רני והילה רהב, דובר התיאטרון רון גרנות ומנהלת ספא 3030 נעה ריץ' שאף העמידה דוכן חלוקת שי לבאי האירוע כחלק משיתוף פעולה לרגל ציון שנה לספא 3030 המעניק הטבה תרבותית ללקוחותיו בדמות 50% להצגות הבימה. 


נועם סמל, דני וייס וזיווה פתיר. קרדיט לצילום: איציק בירן
 
ברביעי הקרוב ייפרד באופן רשמי מנועם סמל באירוע חגיגי לרגל השנה החדשה וכניסתו של וייס לתפקיד הנכסף. האירוע במעמד יו"ר אגודת הידידים ציפי רובין. כזכור, סמל כהן כמנכ"ל תאטרון הבימה משנת 2019 ועד חודש אוגוסט האחרון. לאחריו יצא לפנסיה ויסיים קריירה ענפה בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה