תרבות ופנאי

עומר אדם במהלך מטורף: זה הראפר שחתם בחברה שלו

?הזמר והראפר שרק חתם בחברת PAI של עומר אדם, לאחרונה ביצע עומר אדם קאבר ללהיט של שרק "סטלות" ובנוסף הקליט הראפר שני שירים עם רואי אדם - "חייאתי" ו"הקרקס של רואיקו"
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
עומר אדם ממשיך להתרחב. הראפר שרק חתם בחברת PAI של הזמר הוותיק. שרק מצטרף לאמנים אושר כהן ואודיה שגם הם חתומים בחברה אשר בבעלות עומר אדם ושבה מנוהלים גם גל ורואי אדם. 
רק ביום חמישי האחרון הוציא שרק שיר חדש - "מלך העולם", אשר יצא במסגרת שיתוף הפעולה החדש בחברת PAI. לאחרונה ביצע עומר אדם קאבר ללהיט של שרק "סטלות" ובנוסף הקליט הראפר שני שירים עם רואי אדם - "חייאתי" ו"הקרקס של רואיקו".
 
בימים אלה עובד שרק על דואט משותף עם הדוגמנית והשחקנית שחר חיון ועל עוד שירים חדשים, לצד הופעות. שרק הוא כותב, מלחין, זמר וראפר. לפני כשנה הקליט גרסת קאבר לסינגל ״סטלות״ מהאלבום שלו ״ראפרטואר״ ביחד עם הזמר גפן גרינברג,  הגרסה הפכה לטרנד בטיקטוק והקליפ ביוטיוב עומד על כ-6 מיליון צפיות.

קרדיט: אוראל סברן
בשנה האחרונה שיתף פעולה עם אמנים רבים ביניהם רואי אדם, עמרי סבח, אנג׳ל ברנס, אורי קומאי (דודו פארוק) ואלון דה לוקו. כעת הוא ינסה לקדם את הקריירה שלו באמצעות שיתוף הפעולה החדש והמסקרן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה