תרבות ופנאי

אביב גפן ממשיך הלאה: זוגתו החדשה נחשפת לראשונה

בעוד שגרושתו שני פרידן לא חיכתה יותר מדי ובזמן העיתונאי ערן סוויסה חשף שאשתו לשעבר של הזמר, כבר נכנסה לזוגיות חדשה ומסקרנת, עם איש העסקים השווה מיליארדים מריוס נכט, אחד ממקימי צ'ק פוינט, שהונו מכניס אותו למקום של כבוד ברשימת עשירי ישראל, אצל גפן מדובר דווקא בצעירה אלמונית
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
כמעט שנה אחרי שגרושתו שני פרידן השיקה זוגיות חדשה ונוצצת, אביב גפן ככל הנראה מצא את הנחלה שלו. רק לפני שנה הודיע היוצר והמוזיקאי המוערך שהוא ופרידן נפרדו אחרי 23 שנה יחד ושני ילדים משותפים. על פי וואלה סלבס! גם הוא חובק עכשיו זוגיות חדשה.
בעוד שפרידן לא חיכתה יותר מדי ובזמן העיתונאי ערן סוויסה חשף שאשתו לשעבר של הזמר, כבר נכנסה לזוגיות חדשה ומסקרנת, עם איש העסקים השווה מיליארדים מריוס נכט, אחד ממקימי צ'ק פוינט, שהונו מכניס אותו למקום של כבוד ברשימת עשירי ישראל, אצל גפן מדובר דווקא בצעירה אלמונית.
 
על פי וואלה!, השניים לא גרים יחד לפחות כרגע, אבל חבריו הקרובים כבר זכו להכיר אותה מקרוב ואף סיפרו כי "השניים לגמרי מאוהבים". תגובת מנהלתו של אביב גפן הייתה: "איננו מגיבים על חייו הפרטיים של אביב גפן".
 
כזכור, ביום הודעת הגירושים, גפן כתב בסטורי באינסטגרם שלו: "שני ואני רוצים לעדכן שאחרי 23 שנה החלטנו בהחלטה משותפת לקחת פסק זמן, לבחון את האהבה שלנו למעננו ולמען הילדים שלנו. אנחנו מאוד אוהבים וחברים קרובים, ולפעמים גם הלב בתקופת בחירות. נשמח מאוד אם תכבדו את הפרטיות שלנו למען שלום הילדים והמשפחה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה