תרבות ופנאי

זוכת האוסקר ממשיכה לפעול נגד ישראל: "לשחרר את פלסטין"

סוזן סרנדון, הכוכבת ההוליוודית שיצאה נגד ישראל וטענה כי היא עושה "רצח עם", ממשיכה להפיץ אנטישמיות כאשר השתתפה בהפגנה נגד ישראל ובעד פלסטין: "עלינו להפגין עד שפלסטין תשוחרר. יותר מ-23 אלף נהרגו מתוכם לפחות עשרת אלפים ילדים. הפסקת אש עכשיו"
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
סוזן סרנדון, הכוכבת ההוליוודית וזוכת האוסקר, הצטרפה לאחרונה למחאה של 8,000 אמנים בעולם שיוצאים נגד ישראל, כאשר שיתפה פוסט בו נכתב: "למעלה מ-8,000 אמנים מעל 60 מדינות עומדים בסולידריות עם פלסטין וזכותם להתנגד לכיבוש אכזרי וארוך של 75 שנה".
עוד כתבה סרנדון: "בזמן שישראל מגבירה את מסע הטיהור האתני שלה על ידי הפצצת בתי חולים וקיצוץ הגישה לתקשורת לעזתים הנצורים, אמנים ואנשי מצפון חייבים לעמוד איתן נגד הכיבוש ולצד השחרור. אנו מפצירים לפעולה מאוחדת נגד מלחמת רצח עם זו ונשבעים להזדהות עם הפלסטינים. שחררו את פלסטין. חתמו נגד האפרטהייד".
 
בהמשך, הכוכבת החליטה להתנצל על דבריה, אבל עושה רושם שזה ממש לא מונע ממנה להמשיך בפעולות נגד ישראל, זאת לאחר שבסוף השבוע האחרון היא השתתפה בהפגנת ענק נגד ישראל ובעד פלסטין שנערכה בווישנגטון וקראה "לשחרר את פלסטין".
סרנדון שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תיעוד מהפגנה וכתבה: "עומדת עם מאות אלפי אנשים למען פלסטין בוושינגטון היום. עלינו להפגין עד שפלסטין תשוחרר. יותר מ-23 אלף נהרגו מתוכם לפחות עשרת אלפים ילדים. הפסקת אש עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה