תרבות ופנאי

כוכב "האח הגדול" נפרד בכאב: "הלב נקרע, תשמור עלינו מלמעלה"

אורי נגר, כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול", התבשר על נפילתו של חברו הטוב, רס"ל רן גואילי ז"ל, שנפל בקרבות ב-7 באוקטובר בקיבוץ עלומים, וגופתו מוחזקת על ידי ארגון הטרור חמאס בעזה: "זה לא נתפס"
מערכת ice | 
אורי נגר (צילום אריאל סאנין)
אורי נגר, כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול", התבשר היום (רביעי) על נפילתו של חברו הטוב, רס"ל רן גואילי ז"ל, שנפל בקרבות ב-7 באוקטובר בקיבוץ עלומים, וגופתו מוחזקת על ידי ארגון הטרור חמאס בעזה.
אורי נגר העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, אליו צירף תמונה של  רן גואילי ז"ל, וסיפר כי רק יום לפני כן השניים בילו יחדיו. בסטורי שהעלה נגר הוא כתב תחילה כי: "ילד יפה, יום לפני בילינו בפורום וקמת כמו לוחם אמיתי לשמור עלינו".
 
עוד כתב נגר כי "היינו אופטימיים, התפללנו, ישבתי עם אחותך לפני שבוע ודיברנו על אירוע אופנה שהיא צריכה לעשות והיא רוצה לעשות אותו בסימן 'רני'. אוהב אותך, נסיך. תשמור עלינו מלמעלה".
בהמשך, העלה פוסט נוסף בו כתב: "מאותה שבת שחורה שנעלמת לנו חיכינו כל כך לשמוע איזה מסר חיובי שאתה עדיין שם. כמה התפללנו וקיווינו שאתה יושב לך ומחכה לעסקה הקרובה או לאיזה מהלך שיוציא אותך משם. יש לך משפחה של לוחמים, מה הם לא עשו! לפחות פעם בשבוע הגענו אליהם לחזק ולהתחזק מהעוצמות. תמיד ידעתי שאתם משפחה דומה לשלנו. מאוחדת וחמה ברמות. אני מבטיח לעשות מה שאוכל כדי לתמוך ולספר את הסיפור של רני. הלב נקרע".
בהמשך, העלה נגד עוד סרטון לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא סיפר: "זה קטע כזה, לא יודע אם זה אצל כולם, אבל אצלי כשזה מגיע לאנשים קרובים אז אוטומטית אני שם את עצמי עם המשפחה, עם האחים, ואני שם את עצמי בנעליים של אחים שלו של ההורים שלו. איך אפשר לקבור אח או בן או קרוב משפחה או חבר? זה לא נתפס. זה שילדים אמורים לקבור את ההורים זה ברור, אבל כשההורים קוברים את הילדים שלהם? והאחים קוברים? אני אוטומטית חושב על עצמי קובר את אחי, וזה לא משהו שאפשר לעכל ולהכיל. בוקר שחור לגמרי, שחור
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה