דיגיטל וטק

מייסד גיטהאב נחסם מהרשת במפתיע: "אני אעביר את כל הקוד שלי"

חשבונו של מנכ"ל שירות אחסון הקוד הפופולרי בעולם לשעבר נחסם ללא כל הסבר או אזהרה מוקדמת. לאחר שפרסם על כך ברשתות החברתיות, ה-COO של החברה הרגיע: "אתה 100% פעיל עכשיו. אני מצטער מאוד על הבלאגן". למרות שהמצב חזר לקדמותו, אין ספק שניתן לתהות האם לא מדובר ביחס VIP 
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)
מייסד-שותף ומנכ”ל GitHub לשעבר, כריס וומסטרת', סיפר לפני כשבועיים בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שללא כל הסבר או אזהרה מוקדמת חשבונו בפלטפורמת אחסון הקוד הפופולרית נחסם. "משער שאני אעביר את כל הקוד שלי ל-BitBucket", הוא סיכם. מי שהבחין בפוסט הוא קייל דייגל, ה-COO של גיטהאב, שביטל את החסימה מיידית
דייגל אמנם לא הסביר מדוע נחסם מייסד האתר, אולם הוא האשים בכך את המערכות האוטומטיות של החברה לבקרה וניטור תוכן: "אתה 100% פעיל עכשיו. אני עובד עם צוות האמון והבטיחות שלנו כדי להבין מה השתבש באוטומציות שלנו ואני מצטער מאוד על הבלאגן. GitHub אוהבת אותך!".
   
העוקבים של וומסטרת' ברשת שמחו על שהמצב חזר לקדמותו, למרות שחלקם תהו האם גם "האזרח הקטן" יקבל יחס דומה מה-COO של גיטהאב, אם ייתקל בבעיה דומה בעתיד. אחרים תהו האם הבחירה ב-BitBucket, מוצר של Atlassian, הוא אכן הבחירה הנכונה, בעוד שאחרים תהו האם אין לו עותק מקומי של הקוד שהוא כותב.
 
וומסטרת' אמר בעבר ש“העתיד של התכנות הוא אין-תכנות בכלל”, ומאז שהוא עזב את גיטהאב הוא שוקד על הקמת void, סטארטאפ חדש בתחום פיתוח המשחקים: "ב-2007 רציתי דרך חדשה לשתף את הקוד, אז השקנו ב-2008 את גיטהאב. ב-2023 אני רוצה דרך טובה יותר לבנות משחקים, אז אני מצפה לשתף אתכם במשהו חדש ב-2024" .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה