דיגיטל וטק

אילון מאסק מכריז: אחרי שטוויטר נקלעה לצרות זו הבכירה החדשה בחברה

אילון מאסק נלחם בתוכן השלילי בטוויטר: תשעה חודשים לאחר שראשת תחום האמון והבטיחות ב-X ׁׁ(טוויטר לשעבר), הרשת החברתית רשמה גידול בתוכן השלילי שהופץ בה. כעת, מאסק חושף את זהותה של הבאה בתפקיד: קיילי מקרוברטס, עובדת וותיקה בחברה. האם תצליח במה שקודמיה נכשלו?
עידו מור | 
פרסומים אנטישמיים וגזעניים ב-X - אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ וויסאם השלמון)
עוד מתחילת הדרך, טוויטר דאגה למנות אדם לתפקיד ראש תחום האמון והבטיחות שבמסגרת תחום האחריות שלו יהיה אמון על מיתון התוכן בגבולותיה. מי שאייש את התפקיד טרם הרכישה של מאסק, מי שאייש את התפקיד היה יואל רוט, אשר עזב את החברה זמן קצר לאחר שהרכישה הושלמה.
 
מאז, הוא הפך לאחד המתנגדים הבולטים של מאסק ובריאיון שנערך עמו, רוט סיפר מדוע נטש את החברה: "הגבול שלי היה אם טוויטר תתחיל להיות נשלטת על ידי דיקטטור, במקום לעקוב אחר הכללים".
לאחר מכן, מאסק מינה לתפקיד את אלה ארווין, אך זו עזבה את X במהלך חודש יוני האחרון. בצל ההמשך בגידול בתוכן השלילי ב-X, הנהלת הרשת הודיעה ביום שלישי האחרון, שהיא מגייסת בימים אלו אדם אחר לתפקיד ששינה מאז את שמו לצוות בטיחות.
 
מי שזכתה במינוי היא קיילי מקרוברטס, אשר עובדת ב-X קרוב ל-4 שנים. במסגרת תפקידה החדש, מקרוברטס, תפקח על צוות הבטיחות העולמי של החברה ואף תיקח חלק בבניית מרכז הבטיחות החדש של החברה שיקום באוסטין, טקסס. כעת, נותר לחכות ולראות האם מקרוברטס, תצליח במה שקודמיה בתפקיד נכשלו כשלצד הדגש על חופש הביטוי היא תהפוך את X לפלטפורמה קצת יותר נקייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה