דיגיטל וטק

אפל נטשה את פרויקט המכונית החשמלית: תתחיל לייצר רובוטים במקום?

אחרי שאפל החליטה לרדת מפיתוח המכונית החשמלית שתכננה, נודע כי ענקית הטכנולוגיה מתכננת להיכנס לעולם אחר, משוכלל לא פחות - עולם הרובוטים האישיים לבית
מערכת ice | 
אפל (צילום unsplash)
לפני 10 שנים, אפל, ענקית הטכנולוגיה, החליטה ללכת קצת לעולם אחר והחלה בפיתוח של מכונית חשמלית ומכונית אוטונומית, במה שהיה אחד מהפרויקטים היקרים בתולדות החברה. אלא שכעת, התוכניות של אפל השתנו מהקצה אל הקצה והיא החליטה לנטוש את פרויקט הענק.
היום (חמישי) דווח בסוכנות הידיעות בלומברג כי אחרי שאפל נטשה את פרויקט המכונית החשמלית שלה, היא מתכננת להיכנס לעולם אחר, משוכלל לא פחות - עולם הרובוטים האישיים לבית. על פי הדיווח, מהנדסים באפל בחנו רובוט שיכול לעקוב אחר משתמשים ברחבי בתיהם ומכשיר שולחני שמשתמש ברובוטיקה כדי להתאים מסך תצוגה. מאפל לא נמסרה תגובה בנושא לבלומברג.
 
כזכור, אפל החליטה לרדת מפיתוח המכוניות החשמליות, אחרי ש בכירים בחברה חושבים שהמכונית החשמלית של אפל לא תניב לחברה רווחים גבוהים כמו שציפו תחילה. בתוכנית המקורית, הרכב אמור היה לעלות לצרכנים 100 אלף דולר, סכום גבוה במיוחד, בדיוק כמו הרכבים החשמליים של מרצדס, ריינג' רובר, פורשה וחלק מהדגמים של טסלה, מה שעוד יותר היה מקשה על המכירות של החברה, שכן היא מתמודדת עם יצרניות מכוניות ותיקות במיוחד, כמו גם ההסתערות של החברות הסיניות על שוק הרכבים החשמליים והמחירים הפופולריים אותם היא מציעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה