דיגיטל וטק

טיקטוק הסירה מיליוני סרטונים: "דברי שטנה והתנהגות שכוללת שנאה"

טיקטוק מפרסמת עם ציון חצי שנה למלחמת חרבות ברזל, את פעילות הרשת להגנה על משתמשיה מפני תוכן פוגעני על רקע מלחמת חרבוז ברזל
שירה יום טוב | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
הבוקר, עם ציון חצי שנה לתחילת המלחמה, ויחד איתה הפעילות הענפה ברשתות החברתיות משני צידי המלחמה ותומכיהם, בטיקטוק מוציאים עדכון על התערבות הרשת בתוכן ומשתמשים שמפרים את כללי הקהילה על רקע המערכה בישראל.
לפי הדו"ח העדכני של טיקטוק, בששת החודשים מאז השביעי באוקטובר 2023, הוסרו יותר מ-3.1 מיליון סרטונים והושעו יותר מ-140,000 שידורים חיים באזור ישראל, עזה והגדה בשל הפרת כללי הקהילה שלנו, כולל תוכן המקדם את חמאס, דברי שטנה, קיצוניות אלימה ומידע מוטעה. ברחבי העולם, באותה תקופת זמן, הסרנו עשרות מיליוני תכנים.
 
טיקטוק, כמו שאר הרשתות החברתיות היתה נתונה מתחילת המלחמה תחת ביקורת הן מצד משתמשים פרו פלסטיניים והן מצד משתמשים פרו ישראלים, כאשר הפלטפורמה מעניקה בסופו של דבר במה לכלל משתמשיה שניצלו אותה כדי לחזק את הצד שנוקים במאבקים השונים.

כעת מטיקטוק נמסר, "אנו ממשיכים לנקוט בצעדים משמעותיים במיוחד גם נגד התנהגויות מטעות. בששת החודשים שחלפו מאז תחילת המלחמה, הסרנו יותר מ-320 מיליון חשבונות מזויפים ברחבי העולם, ואת התכנים שהם העלו.
"עם פרוץ המלחמה, גייסנו מייד משאבים כדי לסייע לנו לשפר הן את הזיהוי האוטומטי הפרואקטיבי שלנו והן לתגבר את צוותי בודקי התוכן שלנו, כאשר התמודדנו עם הסיכונים החדשים והמתפתחים הללו. הודות לשיפורים שביצענו במודלים הטכנולוגיים לניטור התוכן שלנו בתחילת המלחמה, ראינו עלייה מיידית של 234% בהסרת תגובות מפרות באזור ישראל, עזה והגדה, שבוצעו על ידי הטכנולוגיה הזו. 
"כחלק מתוכניות ההכשרה שאנחנו מקיימים באופן שוטף לצוותי בודקי התוכן שלנו, פרסנו ברחבי העולם גם הכשרות לזיהוי תוכן עם הטיה מרומזת ורעננו את מדיניות השנאה שלנו, בדגש על אנטישמיות ואיסלמופוביה. מהלך זה הוביל לעלייה של 13% ברמת הדיוק של בודקי התוכן בצפון אמריקה בכל הנוגע לאכיפת הכללים הנוקשים שלנו כנגד דברי שטנה והתנהגות שכוללת שנאה.
"מאמצים אלה מסייעים לנו להבטיח לספק לקהילת המשתמשים שלנו חוויות טיקטוק בטוחות, מכילות ומסבירות פנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה