דיגיטל וטק

סמסונג זוכה: מענק של 6.4 מיליארד דולר מממשל ביידן

ממשל ביידן ממשיך בגל המענקים לצורך פיתוח תעשיית השבבים האמריקאית וכעת החברה שזוכה למענק ממשל ביידן היא סמסונג. החברה עתידה לקבל מענקים בסך 6.4 מיליארד דולר על מנת להרחיב את יצור השבבים שלה במרכז הפיתוח שבטקסס
מערכת ice | 
מטה סמסונג (צילום ויקיפדיה)
ממשל ביידן ממשיך בפעולות להרחבת ייצור השבבים בשטחי ארה"ב ואחרי המענק שאינטל קיבלה, הגיע תורה של סמסונג. לפי פרסום ברויטרס, ממשל ביידן עומד להעניק לסמסונג מענקים בסך 6.4 מיליארד דולר על מנת להרחיב את ייצור השבבים שלה במרכז הייצור של שלה שנמצא בטקסס. המענק יאפשר לסמסונג, להרחיב את מרכזי הפיתוח שלה באוסטין, טקסס,
מזכירת מחלקת המסחר של ארה"ב ג'ינה ריימונדו, אמרה כי: "(השקעות אלו) יאפשרו לארה"ב להוביל שוב את העולם, לא רק בעיצוב מוליכים למחצה, שזה המקום אליו אנו מובילים כעת, אלא גם בייצור, אריזה מתקדמת ומחקר ופיתוח".
 
מנכ"ל סמסונג, אמר כי : "על מנת לענות על העלייה הצפויה בביקוש מלקוחות ארה"ב, למוצרים עתידיים כמו שבבי בינה מלאכותית, המפיקים שלנו יהיו מצוידים בטכנולוגיות תהליכיות מתקדמות ויסייעו להביא אבטחה לשרשרת האספקה של מוליכים למחצה בארה"ב".
למעשה, סמסונג היא החברה השלישית שזוכה למענק ממשל ביידן. למעשה, סדרת המענקים באה במטרה לקדם את תעשיית השבבים בארה"ב ולהפחית את התלות של חברות טכנולוגיה אמריקאיות בסין וטייוואן. אינטל זכתה במענקים של 8.5 מיליארד דולר בחודש שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה