דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה אדירה: זה השדרוג שמגיע למיליוני משתמשים

כעת ניתן לבצע שיחות ושיתוף פעולה, אפשר לבצע שיחות קוליות עם עד 32 אנשים ושיחות וידאו עם עד 8 אנשים, אפשר לתכנן שיחות על ידי יצירה של קישורים לשיחות ושיתוף שלהן. כיצד ליצור ולשתף קישורים לשיחות.
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
כדי לשפר את חוויית השימוש ב-WhatsApp לשולחן עבודה, פותחו גרסאות מקומיות של האפליקציות למערכות ההפעלה של Windows ושל Mac. האפליקציות ל-Windows ול-Mac מספקות ביצועים משופרים ומהימנות, יותר דרכים לשתף פעולה ופיצ'רים שמשפרים את הפרודוקטיביות.
היתרונות של האפליקציות המקומיות ל-Mac ול-Windows כוללים ביצוע שיחות ושיתוף פעולה, אפשר לבצע שיחות קוליות עם עד 32 אנשים ושיחות וידאו עם עד 8 אנשים, אפשר לתכנן שיחות על ידי יצירה של קישורים לשיחות ושיתוף שלהן. כיצד ליצור ולשתף קישורים לשיחות.
 
כמו כן, אפשר לשתף את המסך כדי לשתף פעולה בזמן שיחת וידאו. כיצד לשתף את המסך, אפשר להצטרף לשיחה קבוצתית אחרי שהתחילה. גם אפשר להציג את היסטוריית השיחות. ניתן לבחור לקבל התראות על שיחות גם כשהאפליקציה סגורה.
פרודוקטיביות
אפשר להיות פרודוקטיביים יותר עם ריבוי משימות והקלדה מהירה על מקלדת גדולה יותר. אפשר לקבל התראות והודעות גם כשאין לטלפון חיבור לאינטרנט. אפשר לשתף קבצים ומדיה בקלות על ידי גרירה ושחרור שלהם לתוך הצ'אט.
ביצועים ומהימנות
האפליקציות מתוכננות וממוטבות לשימוש במערכת ההפעלה של המחשב. יש גישה להיסטוריית ההודעות עד שלוש שנים אחורה. האמינות משופרת והמהירות מוגברת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה