דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה למיליארדי משתמשים: זה השדרוג החדש שנכנס

וואטסאפ משדרגת את פיצ'ר הסטטוס ומגבילה משתמשים "בעייתיים" במקום חסימה מוחלטת. השינוי המהותי השני הוא בגישה כלפי משתמשים שהופרו על ידם כללי האפליקציה, כמו שליחת ספאם או הודעות אוטומטיות. במקום חסימה מוחלטת, וואטסאפ תגביל זמנית את יכולתם להתחיל שיחות חדשות
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום freepik, shutterstock)
בעדכון האחרון של וואטסאפ, נראה שמטא ממשיכה במגמה של שיפור חוויית המשתמש עם מספר שינויים משמעותיים. ראשית, פיצ'ר הסטטוס, שלא תפס בישראל אך פופולרי במדינות אחרות, מקבל ממשק חדש ובולט יותר עם תצוגה מקדימה של התכנים. 
השינוי המהותי השני הוא בגישה כלפי משתמשים שהופרו על ידם כללי האפליקציה, כמו שליחת ספאם או הודעות אוטומטיות. במקום חסימה מוחלטת, וואטסאפ תגביל זמנית את יכולתם להתחיל שיחות חדשות, תוך שמירת האפשרות להמשיך ולקבל הודעות משיחות וקבוצות קיימות.
 
הרציונל מאחורי השינוי הוא מתן הזדמנות למשתמשים "בעייתיים" לתקן את דפוסי ההתנהגות שלהם, ללא הפסד מוחלט של הגישה לנתונים ותקשורת חיונית. כלי וואטסאפ יכולים לזהות התנהגויות חריגות כמו ספאם על בסיס תדירות ההודעות ושימוש בסקריפטים, ללא צורך לגשת לתוכן ממוצפן.
עבור פיצ'ר הסטטוס, השינוי כולל גם שורת עדכונים משופרת בחלקה העליון של הלשונית, עם תצוגות מקדימות של התכנים שמאפשרות לוותר על פתיחת כל עדכון בנפרד. צעד זה צפוי להגביר את השימוש בפיצ'ר בקרב המשתמשים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה