דיגיטל וטק

חלוצת הפינטק מטילה פצצה: תעצור גיוס סטודנטים ממכללות בארה"ב

חברת הפינטק "קרוס ריבר" מכריזה על עצירת גיוס סטודנטים מאוניברסיטת קולומביה ומוסדות אקדמיים נוספים עד לנקיטת עמדה ברורה נגד גילויי האנטישמיות במוסדות להשכלה גבוהה ברחבי ארה"ב

מערכת ice | 
אוניברסיטת הרווארד (צילום shutterstock)
קרוס ריבר, חלוצת הפינטק מארה"ב מכריזה היום (שלישי) על מהלך דרמטי במיוחד לאור גילויי האנטישמיות במכללות והאוניברסיטאות השונות ברחבי ארה"ב. בהצהרתה, מודיעה חברת "קרוס ריבר" על הפסקת גיוס סטודנטים מאוניברסיטת קולומביה ומוסדות אקדמיים נוספים ברחבי ארה"ב, בטענה כי אלו לא משקפים את הערכים החשובים שבהם החברה מאמינה ומתוך סיבה כי אותן מוסדות להשכלה גבוהה מסכנים את חייהם של לא מעט יהודים ברחבי העולם. 
בהודעה הרשמית שפרסמה לכלי התקשורת, נכתב מטעם חברת "קרוס ריבר": "לא נגייס יותר באופן פעיל מאוניברסיטאות ומיזמים שלא מצליחים להוקיע אנטישמיות ושנאה בכל הצורות. זה הזמן של כל האנשים בעלי רצון טוב לנקוט עמדה ולפעול". 
אכן, מדובר במהלך חסר תקדים מצד חברת הפינטק אשר נעשה בשל העלייה החדה במקריי האנטישמיות וההסתה לאלימות נגד יהודים מצד פעילים פרו פלסטינים במוסדות להשכלה גבוהה ברחבי ארה"ב.
זו לא הפעם הראשונה שחברת הפינטק המוכרת הביעה את תמיכתה בישראל. בחודש אפריל האחרון, דיווחה החברה בדוחות הכספיים שלה כי היא תרמה מאות טונות של ציוד רפואי לישראל. בנוסף, עזרה החברה בגיוס של למעלה ממיליון דולר עבור ארגוני סיוע בישראל.
כידוע, חברת "קרוס ריבר" הינה חברת פינטק העוסקת במתן תשתית טכנולוגית עבור עסקים שונים. החברה מציעה פתרונות רחבים של תשלומים, כרטיסי אשראי והלוואות לעסקים וצרכנים. מי שעומד בראשה של חברת פינטק שהוקמה בשנת 2014 הוא המנכ"ל ג׳יל גייד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה