דיגיטל וטק

הקרב על גולן טלקום: סלקום מול פלאפון

פלאפון הגישה הצעה לפי שווי חברה של 710 מיליון שקל; בעלי השליטה בגולן הוציאו הודעה לפיה הם מנהלים מו"מ דווקא עם סלקום. וכשברקע יש את ניסיון הרכישה של פרטנר על ידי הוט, שוק הסלולר לוהט
אייס | 
גולן טלקום. קמפיין טיזרים חברון זלצמן (צילום יח"צ)
מי תרכוש את גולן טלקום? סלקום או אולי פלאפון? שתי חברות הסלולר הכי ותיקות הוזכרו ב-24 השעות האחרונות כמי שהגישו הצעות שנתנו לקניית המפעילה הסלולרית גולן טלקום.
השחקנית החדשה על המגרש היא פלאפון, שהציעה היום 710 מיליון שקל תמורת גולן. קבוצת בזק אף הוציאה הודעה בנושא, ובה נכתב כי תוקף ההצעה הוא עד 15.4.2020.
ההצעה של פלאפון הגיעה מספר שעות אחרי שחברת "אלקטרה מוצרי צריכה", המחזיקה ב-90% ממניות גולן, אישרה ל"כלכליסט" כי היא מנהלת מו"מ עם סלקום למכירת המניות. הפרסומים על המגעים עם סלקום קיימים כבר כשבוע.
שוק הסלולר בוער בשבועות האחרונים ורכישת גולן טלקום היא לא העסקה היחידה שנמצאת בכותרות. על הפרק עומדת גם הצעה של הוט לרכוש את פרטנר, עליה דווח כבר לפני שבועיים.
אם העסקאות האלה אכן יצאו לפועל כנראה שכבר בחודשים הקרובים אנחנו עלולים לפגוש שוק סלולר חדש ושונה לגמרי. עם זאת, ממש לא בטוח שהרגולטורים יאשרו יותר ממיזוג אחד, ולכן מי שישלים את העסקה ראשון יכול להיות היחידי שיאושר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה