דיגיטל וטק

טוויטר נגד קורונה: ממליצה לעובדיה לעבוד מהבית

חרדת הקורונה הגיעה גם לטוויטר: הרשת החברתית היא הראשונה להודיע כי תעודד את עובדיה שלא להגיע למשרדים ואף תקדיש מאמצים כדי לקיים ישיבות מרחוק
עינת שחק | 
אתמול (יום ג') פרסמה הרשת החברתית פוסט לפיו היא מעודדת בתוקף את כלל עובדיה ברחבי העולם שלא להגיע לעבודה בשל חשש להידבקות בקורונה' ותחת זאת להישאר לעבוד מהבית כמידת האפשר. החברה לא הגדירה מהו פרק הזמן שהנחייה זו תהיה תקפה. 
בשלב זו לא מדובר בדרישה מחייבת, ולמעט עובדי טוויטר ביפן, דרום קוריאה והונג קונג שם ההנחיות הממשלתיות קובעות אחרת, עובדים שיצטרכו בכל זאת להגיע למשרד יוכלו לעשות זאת. נוסף על כך ציינה החברה כי תגביר את מערך הניקיון וההיגיינה במשרדיה ותקפיד לתזכר את העובדים בנושא. 
מנכ"ל החברה ג'ק דורסי, אשר משמש גם כמנכ"ל חברת סקוור המתמחה בעיבוד תשלומים, הנהיג את אותה המדיניות גם סקוור, ולפי שעה 4,000 עובדי החברה תודרכו אף הם לעבוד מהבית.
אנו פועלים לכך שישיבות, פגישות צוות ומשימות חשובות אחרות יותאמו להשתתפות מרחוק" נכתב בפוסט של הרשת החברתית. עוד ביום ראשון הודיעה טוויטר כי היא דוחה נסיעות ואירועי חברה שאינם חיוניים, ובמובן זה היא חלוצה מבין ענקיות הטכנולוגיה. 
הודעה זו באה ימים ספורים לאחר שעובד גוגל בשווייץ התגלה כנשא קורונה כמו גם עובד של אמזון בסיאטל. לאור פרסום מוקדם יותר כי ישנם אנשים שנדבקו בוירוס במחוזות סן מתאו, סנטה קלרה, סונומה ופלייסר, וההודעה על מותם של ארבעה אנשים כתוצאה מהוירוס במדינת וושינגטון נוקטת טוויטר משנה זהירות. מניין המתים מהוירוס בארה"ב עומד 6 אנשים, אך  לאור המצב, גוגל, פייסבוק ואפל הגבילו נסיעות לסין וגוגל אף הוסיפה הגבלות לאיראן ולאיטליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה