דיגיטל וטק

האקזיט בדרך: אינטל תרכוש את Moovit במיליארד דולר

Moovit צפויה לחתום בימים הקרובים על אקזיט של מיליארד דולר עם חברת אינטל. המרוויחה הגדולה מהעסקה צפויה להיות רכישה אחרת של אינטל - מובילאיי, המפתחת מערכות לרכבים אוטונומיים
שרון טל | 
אינטל, מוביט

חברת Moovit הישראלית בדרך לאקזיט: חברת ניווט דרכי ההגעה בתחבורה ציבורית ניהלה בחודשים האחרונים משא ומתן עם חברת אינטל, שצפויה לרכוש אותה תמורת מיליארד דולר. ההסכם צפוי להיחתם בימים הקרובים, כאשר 10% מסכום ההשקעה צפוי לשמש לשימור 200 עובדי החברה בשנתיים הקרובות.

ל-Moovit מעל 800 מיליון משתמשים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, והיא נגישה ב-45 שפות. במקביל לאפליקציה החינמית למשתמשים פרטיים, Moovit משתפת פעולה עם עיריות וחברות תחבורה ליצירת תשתית אשר תספק למשתמשים מידע על מיקומי כלי התחבורה הציבורית בזמן אמת.
ל-Moovit מאגר עצום המכיל נתוני זמן אמת של יותר מ-7,000 מפעילות תחבורה ציבורית, ומעודכן באופן תדיר בידי משתמשיה. מידע זה הוא רב ערך לחברת מובילאיי, העמלה על פיתוח מערכות לרכבים אוטונומיים, כאלו הדורשות כמויות עצומות של נתוני זמן אמת. החיבור עם נתוני מוביט צפוי לשמש את מובילאיי לייעול התנועה של הרכבים האוטונומיים בעתיד.
מאז נוסדה ב- 2011 בידי המנכ"ל ניר ארז וסמנכ"ל התפעול רועי ביק, גייסה Moovit יותר מ-140 מיליון דולר והפכה לאחת החברות הבולטות בעולם בתחום שירותי הניווט לצד חברות כמו WAZE ו-GETT. כעת, צפויה Moovit להוסיף לרשימת ההישגים אקזיט של מיליארד דולר.


ניר ארז, מייסד ומנכ"ל מוביט | רועי ביק, מייסד וסמנכ"ל תפעול מוביט.  
צילום: מתוך אתר Moovit

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה