דיגיטל וטק

טיקטוק מרחיבה פעילות: שכרה משרדים במתחם WeWork בתל אביב

חברת אפליקציית הסרטונים הקצרים מקימה מוקד פעילות שיווקית בישראל במטרה ליצור שותפויות עם חברות מקומיות ומותגים ישראלים כדי לפנות לקהל הצעיר המקומי
שרון טל |  1
סלפי אינסטגרם טיקטוק (צילום freepik)
אפליקציית הסרטונים הקצרים הפופולרית טיקטוק שכרה לאחרונה משרדים במתחם WeWork ברחוב יגאל אלון בתל אביב.
טיקטוק, שבבעלות חברת בייטדאנס הסינית, החליטה להקים סניף פיזי בישראל, במטרה להרחיב משמעותית את הפעילות השיווקית והמסחרית בארץ, בעזרת שיתופי פעולה וקמפיינים המיועדים לקהל הצעיר.
בחודשים האחרונים ולמרות משבר הקורונה, גייסה החברה מספר עובדים בתחום הפרויקטים ושיתופי הפעולה. האחראית על הפעילות בישראל מטעם חברת האם הסינית היא צ'אן לין, מנהלת התפעול העסקי של טיקטוק בניו יורק.

קראו עוד ב-ice
ברבעון הראשון של 2020 טיקטוק הייתה במקום השלישי מבין האפליקציות הרווחיות ביותר שאינן משחקים, אחרי טינדר ויוטיוב. יש לציין כי להבדיל מגרסתה הסינית, טיקטוק החלה להרוויח מפרסומות ומפרסום בשידורים חיים של משפיענים רק במהלך השנה האחרונה. לכן, הצפי הוא שבקרוב מאוד היא תעפיל למקום הראשון.
על פי נתונים שאספה חברתSensor Tower , המרכזת ומעבדת נתוני הורדות, במשך שלושה חודשים בלבד - מינואר ועד מרץ 2020 - טיקטוק צברה 315 מיליון הורדות חדשות, יותר מכל אפליקציה אחרת ברבעון האחרון. לאפליקציה כיום מעל שני מיליארד הורדות, והיא פופולרית בקרב ילדים ונוער, ומהווה כר פורה למשפיעני רשת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה עובדים יש בארץ , 3? (ל"ת)
    אובי ואן 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור