דיגיטל וטק

מנכ"ל זום: "נהפוך לפלטפורמת תקשורת הווידאו הבטוחה בעולם"

השימוש הגובר בתכנת הוידאו-צ'אט בעקבות הקורונה חשף גם פרצות באבטחה שלה. בתום שלושה חודשים בהם השהו את כל שאר פעילויות הפיתוח, בזום מודיעים כי השלימו את התכנית להגברת האבטחה והפרטיות
איתי פת-יה | 
מנכ"ל זום אריק יואן (צילום זום)
חברת הוידאו-צ'אט זום הודיעה כי זה עתה השלימה את תכנית "90 הימים" לתגבור האבטחה והפרטיות בתכנה שלה. "עמדנו במשימה", אומר המנכ"ל אריק יואן, "הטמענו את האבטחה והשמירה על הפרטיות בדי.אן.איי של זום".
לפי יואן, על רקע השימוש הגובר בזום בתקופה זו בצל השפעות הקורונה, בשלושת החודשים האחרונים בחברה השהו את כל פעילות הפיתוח שאינן קשורות באבטחת המוצר. במסגרת התכנית זום עודכנה לגרסתה החמישית ונוספו לה 100 תכונות, בהן הצפנה משופרת בתקן AES 256 GCM, הוספת אייקון אבטחה, אפשרות לדווח על שימוש פסול ביישום, שימוש מחמיר בססמאות וחדרי המתנה. לצד זאת עדיין עובדים בזום על יישום מלא של הצפנה מקצה לקצה לכלל המשתמשים.
 
קראו עוד ב-ice
לצורך המהלך בזום גייסו מומחי סייבר ושיתפו פעולה עם גופי חיצוניים בולטים בתחום האבטחה. עוד תגברו בחברה את מערך איתור הבאגים. "התקופה האחרונה הביאה לשינויים דרמטיים בזום", יואן מוסיף.
"אני מקווה שהשינויים יחזקו את אמון המשתמשים שלנו. אני גאה בתפקיד שזום שיחקה ועדיין משחקת בחיבור אנשים לאנשים בעולם שנתון במשבר, אבל אנו לא עוצרים לנוח בנקודה הזו. תוכנית 90 הימים שלנו הייתה רק שלב ראשון – ומאוד מוצלח – בטיפול בסוגיות פרטיות ואבטחה. אנו בעיצומו של מסע להפיכה של זום לפלטפורמת תקשורת הווידאו המאובטחת ביותר בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה