דיגיטל וטק

המשקיעים הרוויחו: הרווח למניה של ZOOM זינק בלמעלה מ-1000% ברבעון

הרווח הנקי המתואם למניה ברבעון השני זינק ל-92 סנט לעומת 8 סנט ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של אפליקציית שיחות הוידאו זינק בכ-83%. הכנסותיה זינקו פי 4.5 ל-663.5 מיליון דולר
רועי בהריר-פרל | 
זום (צילום יחצ)
חברת זום וידאו, המפעילה את יישומון שיחות הווידאו זום מסכמת רבעון חלומי עם רווח כפול מזה שצפו לה האנליסטים. למעשה, זום הרוויחה ממאי עד יולי השנה יותר ממה שהרוויחה בכל 2019. הרווח הנקי של החברה קפץ במהלך הרבעון החולף ב-83.4%, עד ל-185.7 מיליון דולר. במקביל, הרווח המתואם למנייה זינק ל-92 סנט למנייה - זאת, לעומת צפי אנליסטים לרווח של 45 סנט ברבעון זה וביחס לרווח של 8 סנט בלבד למנייה ברבעון המקביל אשתקד.
גם בשורת ההכנסות, כמובן, זינוק הקורונה המטורף של זום בא לידי ביטוי: הכנסות החברה עמדו ברבעון החולף על 663.5 מיליון דולר - פי 4.5 מהרבעון המקביל ב-2019. בכך, עקפה זום בהרבה את ציפיות האנליסטים לגביה - כמו גם את הציפיות שלה מעצמה - שלפיהן הכנסות החברה היו אמורות להגיע ברבעון זה לכ-500 מיליון דולר. נוכח הנתונים המצוינים מבחינתה, זום החליטה להעלות את צפי ההכנסות השנתי שלה ב-600 מיליון דולר ולהכפיל את התחזיות בנוגע לרווח המתואם.
עם פרסום הדו"ח, זינק שווי המנייה של זום - שירות שלא מסייע במהלך משבר הקורונה רק לאנשים פרטיים, אלא גם לגופים מוסדיים וממלכתיים כמו אוניברסיטאות, מכללות, תיכונים ובתי ספר יסודיים - בכ-30% ומאז הוא ממשיך במגמה של צמיחה הדרגתית. החברה הצנועה שיסד אריק יואן בשנת 2011 נמצאת כרגע, הודות למשבר הקורונה, בין האימפריות הדיגיטליות החזקות ביותר של עידן "הרגיל החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה