דיגיטל וטק

אפל מיוזיק, מאחוריכם: השדרוג החדש של ספוטיפיי

שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי יאפשר חיפוש שירים על פי מילותיהם, פיצ'ר חדש הקיים אצל המתחרה כבר כמעט שנתיים. חידוש נוסף: מצעדי שירים ואלבומים שבועיים
רועי בהריר-פרל | 
ספוטיפיי (צילום pixabay)
שירות הזרמת המוזיקה ספוטיפיי שוב מצמצת פערים מול אפל מיוזיק: לאחר שביוני האחרון ספוטיפיי השיקה פיצ'ר המציג את מילות השיר המושמע באופן סימולטני, כעת היא משיקה שירות חדש, שפועל באפל מיוזיק עוד מסוף 2018, של חיפוש שירים באמצעות הקלדת מילותיהם.
השבוע הודיעה אחת המהנדסות בשירות המוזיקה הפופולרי כי הקלדה של מילים או משפטים שלמים מתוך שירים בשורת החיפוש של האפליקציה תאפשר למשתמשים להגיע אל השיר המבוקש גם אם הם לא יודעים בדיוק את שמו. עם תחילת ההקלדה, יופיעו מתחת לשורת החיפוש שמות של שירים שמילותיהם כוללים את המילים שהוקלדו. ככל שיוקלדו יותר מילים מתוך השיר, כך יהיה קל יותר לאתרו.
בנוסף לכך, ספוטיפיי השיקה פרופיל טוויטר חדש בשם Spotify Charts, החושף מדי יום שני את מצעדי השירים האלבומים הפופולריים ביותר בשירות, הן בארצות הברית והן ברחבי העולם. השבוע, לדוגמה, הגיע למקום הראשון במצעד השירים העולמי של ספוטיפיי השיר Mood של הראפר 24kgoldn. במקום הראשון במצעד האלבומים העולמי נמצא The Album של הרכב הקיי-פופ הנשי Blackpink.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה